Vet ni tjejer jag hade marddrömmar inatt om den här långa metoden. Jag var så inställd på att få köra korta att jag blev helt paff när de inte gick..Jag vet inte varför men jag är så skraj för nedregleringen.
pållan; spännande att du redan är igång med din första ivf! Det ska nog gå bra med ÄP! Jo, jag förstod att de har många patienter nu i Linköping och därför erbjuder de väl långa för de flesta som bara kan köra den. Jag har BIM imorgon eller torsdag, vi gjorde ju en till insemination nu i januari (ostimulerad) och jag hoppades naturligtvis på den men nu känns det tyvärr som att den inte har fungerat. Så, jag börjar väl spraya i slutet av februari.
Du pållan, hur har det gått med dina sköldkörtelvärden? Vilken dos Levaxin tar du? Jag tar ju levaxin också, vilken tur att jag var lyhörd för mina symptom och gick till husläkaren. Men problemet är att min husläkare inte vet så mycket om hypotyreos och har lämnat över till mig att bestämma dosen..borde söka mig till en endokrinolog. Var går du?
Erica b; din nedreglering gick rätt bra eller hur? Jag är skraj för min...
Hoppas att du har många fina äggblåsor!
KRAM till alla!