• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Jag svär som bara den nu, vi har gjort fel med sprutan hur man nu kan lyckas göra fel med gonalf men vi har bara tryckt en gång på sprutan så vi har inte fått hela dosen i magen.. Fan fan fan, det måste vara så. Idag när ja kollar sprutan efter att vi fått påpekandet av hemortsläkare så kunde ja trycka ut massor med vätska. Men visst borde inte detta vara katastrof mer än att vi kommer få spruta några fler dagar eller tänker jag fel? Ska ringa RMC imorgon och berätta plus att ja ska boka tid till blodprov på ons o då ska ja be han göra ett VUL för säkerhetsskull. Crap

• g l i m r a

Fru Lila: skit också..

Ringde Rmc nu och jag skulle inte stressa upp mig utan köra på som de sagt och nytt blodprov imon o vul på tors så får vi se. Men hur fan kan man va så trög o göra fel???

• g l i m r a

Fast jag är inte lugn, är nära till lipen... Under denna period av barnlöshet över 3 år har ja gråtit en gång över detta men nu är det nära alltså. Usch ska va tyst för ditt är värre. Förstår att det känns kört det hade ja känt med men mirakel kan ske så man vet aldrig. Hoppet är det sista man ska överge sägs det. Kram till dig

• g l i m r a

Englali: bara du ställer in rätt dos på vredet och drar ut så långt det går in i magen sen trycker du in så långt det går. Knäpper till i sprutan. Känns som att det bara är vi som är så jäkla korkade o gjorde fel:( hoppas att det rett upp sig till på tors. Har många små blåsor så det finns kandidater men de måste bli större men nu tar ja 187,5 började med 112,5 sen 150 o aldrig fått så höga doser pga fel..

• g l i m r a

Fru Lila: om det känns bra för dig så ska du göra så. Man får inte glömma mitt i allt att man har ändå varandra och man älskar varann. Det är inte alla som ens har den turen. Man måste leva! Skönt att ha ett ägg i frysen, vem vet det kanske är ert guldägg.. Hoppas innerligt på detta. Njut nu av att leva och ta hand om varandra.

• g l i m r a

Förstår dig, ha det underbart så hörs vi säkert igen. Kram

• g l i m r a

Jag frågade om man fick det men de gav inte det utan lugnande o sen antar ja att det är morfin man får i armen?? Nån som vet säkert?

• g l i m r a

Åhh va ja också längtar efter plock nu hur konstigt det än låter.. Va på VUL idag igen men det har inte hänt mycket så ska fortsätta till söndag o ta nytt blodprov o nytt VUL på måndag, hoppas hoppas vi kan få ett äp datum då..

Hur gjorde du för att få lokalbedövning på RMC, jag vill också ha!!

• g l i m r a

Englali: usch känn inte så det är jätte lätt att göra fel, vi gjorde dock åt andra hållet så det är ju inget farligt men hoppas att det löser sig. Hur många dagar har du tagit fel och hur mycket för mycket? Kram på dig

• g l i m r a

Känn dig inte korkad, det är inte lätt att förstå allt och infon man får är så kort man ska fatta allt direkt. Man har så himla mycket att tänka på så konstigt att det inte blir mer fel. Det värsta som kan hända som de sa till mig är att du får bryta och vänta en månad. För oss är det de värsta som kan hända de förstår inte oss riktigt. Imon får du veta hur det gått med dina misstag och jag får veta om det händer nåt med mig. Jag tog också 112,5 men de sa till oss att det ska knäppa en gång sen klart o så gjorde vi och med det blev det ju bara 37,5 varje gång:( hoppas att det går bra för oss imorgon..

Svar på tråden rmc linköping - ivf