• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Ja men det känns ok, eftersom inte korta funkade så skadar det inte att byta metod.

Hur går det för er andra?

• g l i m r a

Jag fick också välja själv förra gången och hade nog fått korta nu om ja velat..

• g l i m r a

Jag är dåligt insatt men vad är AMH? FSH ska vara bra på mig men det andra vet jag inte vad det är..
    Skillnaden på långa och korta som jag har förstått det är:
    Långa: du blir nedreglerad med nässpray som du tar 3 ggr/dag och börjar på cd21, efter ca 14 dgr börjar du med sprutor. denna metod tar ca 7 veckor om nedreglering går som den ska.
    Korta: du börjar med sprutor direkt på cd2-3 och denna metod tar kanske bara runt 2-3 veckor.

• g l i m r a

Bara det blir bra ägg så spelar inte mängden någon roll för mig. Fick ca 20 sist och endast 4 blev kvar och då av sämre kvalité:(

• g l i m r a

Lycka till håller tummar och tår till dig Hjärtans fröjd!!

• g l i m r a

Vi gjorde vår första i våras oxå med minus som resultat. Ska börja spraya på tors, första gången. Körde korta metoden sist. Hoppas att detta ska gå bra..

• g l i m r a

Hjärtans fröjd: håller ändå tummarna in till slutet

• g l i m r a

Hjärtans fröjd: hon låter inte frisk i huvudet. Jag hade nog sagt upp bekantskapen med henne!!

Nu har jag sprayat en dag och är livrädd att ja gör nåt fel att inte allt kommer in i näsan osv, är ibland täppt i ena borren:( jag hatar detta redan:((

Svar på tråden rmc linköping - ivf