rmc linköping - ivf
Bra med er som kan detta och gjort detta så jag kan fråga er. Sköterskan som ringde till mig idag tyckte jag var så där måste jag säga men...
Bra med er som kan detta och gjort detta så jag kan fråga er. Sköterskan som ringde till mig idag tyckte jag var så där måste jag säga men...
Förstår jag, det är stort ju.
Lyckades du på första försöket med ert första barn?
Håller tummarna för att allt går bra för er. Lycka till!!
Bra resultat. Grattis till ruvning!
Har skrivit detta i en annan tråd också men tycker det passar mer här då ni också går på RMC och gjort detta redan:
Jag är lite fundersam över behandlingens framfart från sprutstart till äggplock. Håller väl på med sprutor ungefär 2 veckor och sedan är det äggplock? Gör de VUL flera gånger under den tiden och kollar hur äggen växer till sig? Ökar eller sänker man styrkan på sprutorna? Nu har jag sprutor Gonal-F 900. Har även paket med 400 och 350. Men de har inte sagt något om dessa. Bara att jag vid sprutstart skulle ta 900-sprutorna.
ja imorgon är det VUL och blodprov igen. Får se vad de säger om hur behandlingen ska vara framåt nu. Äggplock närmar sig. Drygt en vecka kvar kanske...
Det gick bra idag och vi har fått tid för äggplockning på fredag 8/10 och insättning måndag 11/10.
Vul gick bra och äggblåsorna hade växt till sig bra och var redan stora.
Nu är det pirrigt som tusan. Mannen tycker det känns lite jobbigt och är nervös för sitt prov. Om inte det skulle vara bra att jag fått göra detta förjäves. Men det hoppas jag inte. Måste ju tro att allt blir bra och att jag är ruvare nästa vecka
mg79: Vilken pärs. Klart det är värt det
Lycka till nu!!! '
Mycket lättare att peppa andra..
Strumpa: Tycker du det går bra med sprutorna? Känner du någon symtom?
Det står 5/10 som sprutstart men jag koppla inte. Lycka till imorgon med sprutstart.