• FRULILA

rmc linköping - ivf

Ruvar du också på 2?

• FRULILA

Jag har haft Karin de flesta gånger men Barbara en gång. Måste säga att jag föredrar Karin. Det var hon som som gjorde äggplocket och även insättning idag.

• FRULILA

Känns skönt att smälta allt igår och prata med min man. Nu känner jag glädje till att vara ruvare av 2 små små pyrenHjärta

• FRULILA

Grattis till många ägg och att det bara är några dagar kvar. Trist och må risigt.
    Själv har jag fortfarande ont i magen och är svullen som tusan och det har ändå gått en halv vecka nu sedan äggplock.

• FRULILA

När vi var på insättning i måndags sa läkaren att jag nog var på gränsen till överstimulerad. Jag känner mycket som du Lindabell. Sa din läkare hur eller vad de gör åt detta? Försvinner det bara av sig självt? Sen nu när man ruvar och man tar dessa vaggisar kanske inte sänker hormonerna heller?

• FRULILA

Jag har uppdaterat mig i listan i alla fall. Hade visst glömt några steg..
    Har varit så dålig efter äggplock och insättning. Ont i magen, jätte svullen, jätte trött och svårt att gå och stå. Men kände i fredags att jag var på banan igen, en vecka senareTungan ute. Men nu är det att hoppas denna vecka går bra och att jag får symtom på graviditet.

Styrkekram till dig strössel!

Väntrum{#emotions_dlg.flower}
    Erica B: första läkarbesök 26 okt.
    majsanna: Minus på 2:a ivf den 17/9.

Sprayare/sprutar{#emotions_dlg.flower}
    Lärkan80: IVF 1, spraystart 16/9, väntar på blödning...
    Karli: IVF 1, spraystart 5/10

Sprutare{#emotions_dlg.flower}

Rödluvan: IVF 1, spraystart 17/9, sprutstart 6/10 VUL och blodprov 11/10

Äggplockning{#emotions_dlg.flower}
    strumpa: IVF 1, sprutstart 5/10 Puregon, VUL och blodprov 13/10, ÄP 18/10

Ruvare{#emotions_dlg.flower}
    LindaBell; IVF 2 (men 1:a syskonförsöket). TD 15/10
    Strössel: Ivf 1 ett toppen ägg i magen och 3 till frysen TD 16/10
    mg79: IVF 1, två ägg återinsatta den 6/10, TD 20/10
    FRULILA: IVF 1: Spraystart 8/9, sprutstart 28/9, ÄP 8/10, ET 11/10, TD 25/10

Gravida Gravid

1 Tea: IVF 1, spraystart Suprecur 26/7, sprutstart 17/8 Menopur, Äggplock 27/8, DET 30/8, PLUS på grav.test 13/9
    Piggelin: IVF 2, Spraystart 10/8, Sprutstart puregon 26/8. Äggplock 6/9, ET 9/9, TD 22/9 positivt

• FRULILA

Vad roligt strumpa. Håller tummarna för dig nu!!

• FRULILA

mg79: Neej vad tråkigt.

Jag har 5 dagar till TD och känner inga symtom alls. Lite lättare mollvärk men det kan ju även vara tecken på att mensen kan komma. Hoppas mer på ett plus.

• FRULILA

Hoppas insättning går bra idag Strumpa!

Svar på tråden rmc linköping - ivf