• MiaMorot

rmc linköping - ivf

Skönt att höra att ni tycker om Karin iaf :)

• MiaMorot
    g l i m r a skrev 2011-10-01 10:28:01 följande:
    Jag behöver råd, är det nån av er som har fått som en akut mensvärk bara sådär som håller i sig 30-60 s sen försvinner det helt?

Jag läste en blogg igår om en tjej som gjorde IVF, och hon hade sån värk flera gånger varje dag från ruvardag 3 (om jag minns rätt), Hon fick sitt barn 9 månader senare :)
  • MiaMorot

Har RMC sagt något till er om vad man räknar som dag 1 i cykeln? är det från första dagen med bruna flytningar, eller första dagen det är mycket, eller första dagen då det är klarrött?

• MiaMorot

Är det någon här som använt nässpray, som har sprayat kl 05,13 och 21? det vanligaste verkar vara 06,14 och 22.. men om jag flyttar fram allt en timme så kan väl inte det spela någon roll?

• MiaMorot

Någon här som fått ägglossning trots pågående nedreglering?

Kunde ni fortsätta som vanligt eller vad hände?  

• MiaMorot
    FineS skrev 2012-02-01 14:31:47 följande:
    Hej tjejer!

Vi ska åka ner till Linköping i morgon och göra äggplock, jag undrar hur trafiken är på morgonen där nere? Vi ska vara där vid 07.30...så undrar hur det ser ut vid ungefär 7-tiden?

så pass tidigt går det riktigt bra att köra... det är värre mellan 8 - 8.30

Vad spännde med äp! Hoppas allt kommer gå fint!  
  • MiaMorot

aa det ska bli väldigt spännande! det är första gången för oss :)  är dock lite orolig för pregnylen som ska tas ikväll. Tycker den verkar lång och jobbig  :P

det var ca 30 äggblåsor som var stora igår, så jag hoppas vi får en fin skörd :)  

• MiaMorot

förresten... ni som gjort äggplock..  till frukost ska man ju dricka klar, söt dryck. Men vad är det då? :)  kan det vara saft tex?  är det en klar dryck? 

Svar på tråden rmc linköping - ivf