Ojoj vad det händer grejor här!
Nu ska vi se här välkomna ni som tidigare bara tjyvläst! :) Förstår, har själv haft perioder här!
Himlan, ngt nytt? Gjort ET?
Mumlan, usch vad irriterande! För du var o skulle hämta det på sjukhusets vårdcentral? Jag har bara kunnat hämta min medicin där. Lustigt att din endo var tvungen att vara vilande när du skulle sätta igång, det har de inte sagt ngt till mig om, brände bort gm titthål i våras men kom tillbaka. Det var inget prat om den när jag skulle börja IVFen..? Jaja det har ju gått bra hittills.
Hero, gullig du är! Jag läste upp för en nära vän vad du skrivit till mig, (eftersom jag tyckte det var fint sagt) hon började gapskratta åt mig! Du vet sånt gapskratt så man börjar o tjuta... Hon hade tydligen en annan uppfattning om mig! :) Jag håller m henne iof, jag är nog inte alls positiv även om man skulle önska o peppar sig till att vara det! Det ligger nog lite styrka bakom istället. Men fint sagt! :)
Hur har det gått för dig?
Erica, jag skickar en bild till dig på min tatuering. För er andra nyfikna så är det en olivkivst format som ett V på min handled. När vi fick göra abort förra året i v 22, döpte vi den flickan till Vilja. Vilja för att det var mest vilja hon hade. Det skulle ha blivit missfall långt tidigare men hon var stark och höll sig kvar. Olivkvisten format till ett V, är till minne av henne och för att jag ska få vilja o kraft att gå vidare i livet. Kämpa vidare Erica, du vet ju också varför du gjorde din! 
Trevlig helg alla, nu försvinner jag nog från detta forum ett tag, flyttar i helgen!
Ta hand om er.