• FRU  LILA

rmc linköping - ivf

Jag har min Emmaljungavagn klar i huvudet så jag känner igen mig haha

• FRU  LILA

Erica b: Skönt det gick bra med äggplock och vilken tur att det gick bra trots missöde. Ja ha en skön helg och bli ruvare på måndag!

• FRU  LILA

Himlan77: Så härligt med att graviditeten flyter på bra. Kommer ihåg dig bakåt i tråden.. men att du kommit så långt. Tiden går fort.

Erica b: Skriver lycka till i denna tråd också. Är det insättning efter lunch?

Ego: Spraydag 5 och det går bra. Lite trött och känner mig lite låg men inget överdrivet. Hoppas blödningen kommer denna vecka så jag inte behöver vänta så länge som förra gången då blödningen kom på dag 16, puh.
    Jag tränar lite lungt nu under sprayning men kommer nog sluta till sprutorna. Hur gör ni andra med träning och kost? Tror jag och andra frågat förut men frågan tåls att upprepas Glad!
    Min man tror under sprayning att det som gör mig glad och kroppen glad gynar och sen bra med sömn för att kroppen ska kunna få lugn och ro i allt.

• FRU  LILA

Grattis till toppägget, ruvare där!!!

• FRU  LILA

Tycker alla symtom är lika under IVF. Så svårt att säga vad som är mediciner, progesteron, känningar efter äggplock, mens eller graviditet. Tyckte det mesta kändes likadant från innan äggplock och fram till slutet. Får se denna gång. Nu på spraydag 6 känns det mer som det gör innan mensen kommer igång.

• FRU  LILA

Förra gången fick inte jag börja i den cykel jag var i. Det var några dagar efter ägglossning och de såg det som att vi skulle lyckats själva då hon frågade senast vi haft sex. Men det kan vara olika så ni kanske får börja denna gång direkt.

Välkommen melb till oss. Sprayar för min andra IVF och är på dag 7.

• FRU  LILA

Engali, så skönt att ett mål nu. Grattis!!

• FRU  LILA

Håller på dig pållan. Ja det är tidigt men dock ett plusGlad

• FRU  LILA

Nej inte bryta ihop ännu. Svårt att säga vad blödningen är men skrev du inte att vid insättning eller äggplock att de stack hål på ett blodkärl? kan ju vara något sedan det? Åh så svårt att säga men det känns som det är för tidigt för att det ska vara kört då det bara är ruvardag 5. Men vad vet jag.... Ta det lungt nu och se om det var tillfälligt. Lättare sagt än gjort förstås, Klart man blir rädd och besviken när man ser blod.

• FRU  LILA

Va skönt Erica b. Håller tummarna för plus nu.

Min blödning kom i morse och det känns skönt. Då blir det VUL nästa vecka som planerat.

Svar på tråden rmc linköping - ivf