-
Nej, det är vår andra rond med ivf. 0 FET. Hoppas på bättre resultat den här gången! Vet du vilken sprutdos du får börja med?minime85 skrev 2012-03-29 20:43:34 följande:Härligt! :) Är det ditt första ivf? -
Ja just, så var det ja! Vi vet redan eftersom dom nu har en referens, vi börjar på 150 ie.
Som tur är har vi fortfarande två "sponsrade" försök kvar! (bor i Sthlm)
Vart bor ni någonstans? -
Vad bra att ni får två försök iaf;) Men hoppas självklart ni lyckas på första!
-
Nej, det har jag inte alls tänkt på.. Men eftersom dom inte hittat något fel på nånn av oss så räknar jag med att vi har en bra chans procentuellt. Frågade du?
-
Jag har också hört 40% vid något tillfälle.. som är rätt bra jämfört med en "vanlig" ägglossning.minime85 skrev 2012-03-30 12:49:23 följande:Jag frågade bara om generell statistik.. Har för mig att Elisabeth sa 40-45 %!?
Vad jag längtar tills behandlingsstart nu, jag tycker det är skönt när det händer nåt!! -
Eller hur! Själv om det forskats en del kring barnlöshet är det fortfarande mycket vi inte vet än. Jag tror inte på otur, särskild när det blir regel utan undantag...
-
Ja, tiden fram tills dess kommer gå as snabbt!;)
Jag känner mig inte orolig alls för medicinerna. Den biverkningen jag fick var yrsel, något som jag kan stå ut med. Det enda jag kan känna att jag oroar mig för är att jag blir "understimulerat" den här gången också, vid förra behandlingen fick jag få och små äggblåsor som resulterade i tre befruktade ägg, två till mig och inga till frysen. Men det är ju bara o avvakta o se. -
minime, ni har heller inte fått någon förklaring på varför ni är ofrivilligt barnlösa?
-
Hur går det för dig minime85?? Några jobbiga biverkningar från sprayn? När fick du tid för blodprov och VUL?
Jag började 7:e, och har fått tid för VUL 23:e. Blödningen är snart över, så nu är det bara å spraya flitigt fram tills dess. -
Ni som bor i Sthlm eller annan ort, inte Linköping, har ni upplevt att dom inte ringt upp dagen efter VUL? Skitsvårt att ringa upp o fråga hur man ska göra när man bara får "telefontid" dagen efter..fan...