• minime85

rmc linköping - ivf

Fine S - känner inte av sprayen överhuvudtaget! Är glad samtidigt som jag oroar mig för att den inte nedreglerar mig :/ ska på blodprov nästa torsdag (26/4).. Ska bli spännande!!!

• minime85

Hjärtefröjd - det är ju ett grymt resultat! :) synd bara att du behövde tjata för att få veta :/

• minime85
    FineS skrev 2012-04-24 14:57:29 följande:
    Vad skönt att du inte känner något! 
    Jag tror det är helt normalt att känna båda! Har du fått någon blödning? Håller tummarna for dig på torsdag!:) 
    Fick blödningen i fredags och den slutade helt idag. Har fått lite biverkningar nu sista dagarna, t.ex. vallningar och huvudvärk, men det känns ok..

Är dubbelt nyfiken inför torsdag. Ska såklart undersöka om jag är nedreglerad, men jag ska även få provsvaret på mitt amh-prov :) Håller tummarna för två positiva besked!
  • minime85
    FineS skrev 2012-04-24 18:07:40 följande:
    Jo, man står ut med biverkningarna , det måste man bara.. Men man hoppas ju att det blir något bra av det till slut. Jag är bara så trött på sprayn just nu.. hade ju räknat med att få börja med sprutorna idag. Man är rätt van vid att vänta vid det här läget, men sådana här grejer som att klinikerna är stängda borde dom ju vetat tidigare eller?!, så hade man varit lite mentalt förbered iaf.
    Man får försöka tänka hellre en extra vecka än två! ;) Känner på mig att jag också kommer behöva spraya några dagar extra, men just nu känns det som det kvittar! :P Är så likgiltig med sprayen, allt känns bara... ok...
  • minime85

Var på kontroll idag. Slemhinnan var tunn (3,6mm) men blodprovet har jag inte fått svar på än. Ska spruta 112,5 enheter, förhoppningsvis med början ikväll. Hade 3,6 i amh-värde vilket tydligen var jättebra! Känns bra! :)

Svar på tråden rmc linköping - ivf