• minime85

rmc linköping - ivf

Nu är jag ruvare åt ett embryo av högsta kvalitet! Hjärta Fick dessutom 3 lika perfekta embryon till frysen, är så otroligt glad!!!

• minime85

Tack så mycket tjejer!!

Förresten, fick testdag först den 29/5, är såå långt bort! Blir många tjuvtest, jag vet, jag är mer otålig än ett litet barn på julafton! Flört

• minime85
    FineS skrev 2012-05-10 16:07:03 följande:
    Haha, jag är också j.... otålig!!! Hoppas du också köper dom billiga stickorna, annars blir det ju skitdyrt;)

Haha! Självklart, annars blir jag ruinerad :P Någon som vet om det är dåligt att flyga i en tidig graviditet? Sambon och jag funderar på att ta en sista-minuten i sommar och förhoppningsvis är jag ju gravid då :D
  • minime85
    FineS skrev 2012-05-10 17:28:54 följande:
    Nej, det borde inte påverka på något sätt, fråga läkaren i fall att vettja. 
    Jo, ska mejla en massa frågor.. Som vanligt så står det still när man har chansen att fråga öga till öga och så fort man står i hissen ner så ploppar frågorna upp Tungan ute
  • minime85

Hjärtefröjd - Läste en tråd du startat om scoring av embryon. Blev nu orolig att läkaren som gjorde ET:t fått upp vårt hopp på lösa grunder.. Ska jag be om att få en kopia på min journal eller kan man ringa på måndag och be de utveckla vad ett embryo av "högsta kvalitet" innebär (avseende celler/fragmentering)!? Obestämd När vi väl satt där innan ET var vi bara så nöjda att det fanns ett fint embryo att återföra att vi blev stumma..

• minime85

Fine S - Skönt att höra att det gått så bra! :) Blir det ET på onsdag? Runt lunch idag började det sticka/hugga i livmodern, känns läskigt! Det gör inte ont men jag har aldrig känt så förut. Sen har jag gått upp i vikt :( Inte mkt men tillräckligt för att inte kunna ha mina bhar och byxor :S Vaggisarna gör mig dessutom illamående, inte kul!

Svar på tråden rmc linköping - ivf