• Himlan77

rmc linköping - ivf

Idag när vi ätit så sa det bara pang i skallen och jag slocknade i soffan. Jag blev sååå jäkla trött. Var alldeles seg i skallen... Jag sover sällan dagtid, är inte trött helt enkelt, och dessutom får jag svårt att sova om nätterna om jag gör det. Så får väl se vad som händer inatt, och om det fortsätter el om det var en engångsgrej... Jag vet ju vad jag vill tro, men försöker låta bli...

• Himlan77
    HERO2009 skrev 2010-12-07 19:24:15 följande:
    Himlan77: Det verkar vara som så att du och jag ligger med en dag skillnad bara! För visst ska du göra gravtest nästa onsdag den 15.
    Själv ska jag göra testet på torsdag och man är ju såååå nyfiken så man håller på att spricka........
    Jag ska testa nästa onsdag, helt rätt Så imorron är det halvtid. Känner egentligen ingenting, mer än att magen känns ansträngd framåt eftermiddagen och att något jobbar därnere... Sen om det är äggstockarna jag fortfarande känner av eller om det är livmodern är svårt att säga... Det ilar och drar ibland, men som sagt, jag vet inte... Kan bara hoppas...
  • Himlan77
    Honken skrev 2010-12-07 20:14:03 följande:
    Grattis Bamboocha!!  Härligt att höra!

När stänger RMC föt julen? Vet iaf att det är 34 dagar kvar till den 10/1!

Jag har hört den 17:e i något sammanhang, men jag är långt ifrån säker... det kan vara något annat jag blandar ihop det med...
  • Himlan77
    Himlan77 skrev 2010-12-07 20:25:11 följande:
    Jag har hört den 17:e i något sammanhang, men jag är långt ifrån säker... det kan vara något annat jag blandar ihop det med...
    Fel av mig, på deras sida på nätet står det att de stänger den 20:e
  • Himlan77

Om du googlar på "rmc linköping" så får du fram länk till deras hemsida. Där står att de har julstängt 20 dec-9 jan.

• Himlan77

Dag 9 idag... Varför måste tiden gå så långsamt... det är rent plågsamt nu...

• Himlan77
    Calimba skrev 2010-12-10 20:22:12 följande:
    Idag har hag gjort ÄP och det gjorde såå ont i högra äggstocken att inte ens bedövningen hjälpte men nu är det över och bara det spännande kvar att vänta Skrattande. 9 ägg fick det ut iaf så får vara nöjd med det. På mändag är det då dags för insättning av ägg. Får se om det blir ett guldägg eller två halvbra.. Sedan har jag sjukskrivit mig från jobbet i en vecka för att ta det lugnt, kan vara rätt så bra. Så på måndag är man en ruvare, ska bli intressesant Flört. Den 27:e är det TD för mig. Längtar redan dit som bara den.
    Nu blir det fortsatt soffläge för magen gör fortfarande ont när jag rör mig.

Trevlig helg på er alla Skål skålar i julmust.
    Grattis och välkommen i ruvarskaran Smart drag av dig att vara ledig. Jag var ledig hela förra veckan, det var mycket skönt. Hade önskat att kunna vara det även den här veckan, för det har varit rätt knepigt... men nu är det fredag och jag dricker min julmust/cola och har det ganska bra Det enda som vore bra är om tiden kunde gå lite fortare, och att ingen mens dyker upp på vägen... =/
  • Himlan77
    Calimba skrev 2010-12-11 10:15:14 följande:

Himlan77: Till mig sa syster Kerstin att man kan få en sparsam blödning även om man är gravid,så det behöver inte alltid betyda att man inte är det. Så försök att inte tänka så Glad det kommer gå bra och tiden går ju rätt fort ändå men klart att den känns som att det skulle gå sakta när man längtar efter något så mkt.

Håller tummarna {#emotions_dlg.flower} kram

Jo, hon sa det till mig oxå, och att jag inte på villkors vis fick sluta med progesteronet även om jag skulle blöda... Så det är väl bara att hoppas att mitt vanliga niagarafall inte drar igång på måndag (för det är inte en sparsam blödning)...

Nu vet jag ju inte hur jag reagerar den här gången efter alla mediciner, men annars har jag spottings en 3-4 dagar innan mens och det finns inte ett spår efter några spottings den här gången. Men det vågar jag inte lita på riktigt...
    Jag tänkte köpa ett annat grav.test idag, ett sånt som det står "gravid" på om det skulle vara, så men de hade bara vanliga med strecken, och det har jag redan... Om mensen inte har dykt upp på måndag morgon, så är jag jättesugen på att tjuvtesta i alla fall, fast jag egentligen är skiträdd för resultatet... Men vi får väl se om jag vågar... Foten i munnen
  • Himlan77

Calimba: Inga spår av någon mens än Det är lite meckigt med proggisarna, men inte så farligt ändå, tycker jag. Hjälper de, så må det vara hänt, och det är ju bara under en tid. Det känns bra här, så nu hoppas, hoppas, hoppas jag att det inte dyker någon mens imorron heller... Tack förtumhållning Kram Hjärta

Svar på tråden rmc linköping - ivf