Calimba skrev 2010-12-11 10:15:14 följande:
Himlan77: Till mig sa syster Kerstin att man kan få en sparsam blödning även om man är gravid,så det behöver inte alltid betyda att man inte är det. Så försök att inte tänka så
det kommer gå bra och tiden går ju rätt fort ändå men klart att den känns som att det skulle gå sakta när man längtar efter något så mkt.
Håller tummarna
kram
Jo, hon sa det till mig oxå, och att jag inte på villkors vis fick sluta med progesteronet även om jag skulle blöda... Så det är väl bara att hoppas att mitt vanliga niagarafall inte drar igång på måndag (för det är inte en sparsam blödning)...
Nu vet jag ju inte hur jag reagerar den här gången efter alla mediciner, men annars har jag spottings en 3-4 dagar innan mens och det finns inte ett spår efter några spottings den här gången. Men det vågar jag inte lita på riktigt...
Jag tänkte köpa ett annat grav.test idag, ett sånt som det står "gravid" på om det skulle vara, så men de hade bara vanliga med strecken, och det har jag redan... Om mensen inte har dykt upp på måndag morgon, så är jag jättesugen på att tjuvtesta i alla fall, fast jag egentligen är skiträdd för resultatet... Men vi får väl se om jag vågar...