• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Cathy: tycker att de borde köra lika. Fick du köra på RMC nu då? Kör du Gonal-F med?

• g l i m r a

Jag har faktiskt ingen aning:( ja blev bara glad att detta va färdiga sprutor inget att blanda själv. Men fick höra att läkarn här hemma som skickat remiss inte har tagit prov på Rubella så bokade tid för det imon. Sen vet ja att ja tagit TSH men det va väl inte medskickat det resultatet o det va dåligt av min hemmaläkare..

• g l i m r a

Arona79: fy va hemskt, vilken tur du har en sån bra man. Jag kan inte förstå sådana människor hur de kan säga så. Jag blir så illa till mods och arg. Styrkekramar till dig!

• g l i m r a

Honken: Gud va skönt att höra nån som inte tyckte att det va de värsta i hela sitt liv:)

• g l i m r a

Honken: lycka till imorgon, spännande spännande

Ni andra, blev lite deppig idag. Va o lämnade prover som fattades hos min hemmaläkare. Han lät inte positiv till IVF, ville att ja skulle förbereda mig på minus:( min man hade 60 milj spermier men långsamma jag har äl och är lättstimulerad så vi borde egentligen inte ha problem med barn. Som han uttryckte det kunde vi haft flera stycken. Kommer IVF aldrig lyckas för oss nu då bara för att det inte finns fel på oss? Blir lite ledsen:(

• g l i m r a

Fru Lila: hur många dagar sprutar du med första sprutan innan du börjar med den som ska hämma äl? För då tar man väl två varje kväll om ja fattat rätt.

Erica b: nej det fick ju inte hända, livet är inte rättvist:( tänker på er. Kram

• g l i m r a

Fru Lila: ja ska spruta med orgalutran eller va den heter oxå så ja inte får egen äl.. Sen ovitrelle som ska släppa äggen. Men sprutar man så länge alltså?

• g l i m r a

Cathy: ja de har tagit TSH på mig men däremot hade han glömt skicka med det till RMC så för säkerhetsskull tog han nya i fredags. Att det kunde skjuta i höjden bara sådär? Ja det va verkligen till att platta ner mig så han fick mig att inte hoppas för mycket:( härligt att redan vara på dag 4, ja ska som tidigast börja sprut nästa helg...

• g l i m r a

Fru Lila: detta är jag rädd för innan jag ens börjat:(
    Försök att tänka på det positiva, du har ju massa ägg, det måste väl vara kanon plus att pco människor blir ju också gravida:) håller tummarna

Svar på tråden rmc linköping - ivf