• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Men hellre att de går illa innan äp än att man får utstå äp men inte et

• g l i m r a

Cathy: men nu när ja väl startar kommer de väl inte kolla TSH nåt mer lr?

• g l i m r a

Fru Lila: det är det som är underbart med denna tråden att man kan skriva vad som:)

• g l i m r a

Kajsa84: har oxå haft Barbara och hämtat ut allt. Ja har oxå gonal-f och den verkar jätte smidig så där behöver du inte vara orolig:) när ska du börja? Har du fått veta dos?

• g l i m r a

Kajsa84: när va du på info möte? Har inte börjat än, väntar på mens som ska starta nästa vecka men idag kom första spottingen.. Sen ska ja börja dag 3 men ringa innan har inte fått dos än.

• g l i m r a

Kajsa84: om det va mig du menade så kör jag på korta, ja va på info möte senare ön dig så vi har inte setts.. Fick första spottings igår, inget idag:( däremot mensvärk fast jag bara är på dag 23 idag, hatar min kropp

• g l i m r a

Ni som är experter: när man tar ett gravtest på bim då borde väl test strecket synas tydligt om man skulle va gravid? Testade för att va på säkra sidan innan IVF för har haft spottings i mer än en vecka nu. Och jag överdriver om ja säger att man ser ett andra streck tydligt. Man kan skymta nånstans långt bakom att de kan bli två men som sagt det skulle väl vara tydligare på bim väl?

• g l i m r a

Visst kan man låta gonal f sprutan ligga utanför kylen när man börjar spruta?

• g l i m r a

Ylva75: kanon börjar spruta idag så kan ja ha resten framme tills den tar slut. Fy sjutton nu börjar det då.. Huvva

• g l i m r a

Ja det borde väl va dags snart för dig med då..
    Bara o bita ihop ikväll när första sprutan ska tas, så jävligt att detta drabbar en som är sjukligt nålrädd

Svar på tråden rmc linköping - ivf