rmc linköping - ivf
Tack =)
Ja hoppas på ägplock nästa vecka nudå om de blitt upp till10 mm på 6 sprutor så måste ju 6 sprutor till med högre dos dessutom ge några store fetingar nästa vecka. Bara att vänta igen då! =) Inget ä som väntans tider ;)
Tack =)
Ja hoppas på ägplock nästa vecka nudå om de blitt upp till10 mm på 6 sprutor så måste ju 6 sprutor till med högre dos dessutom ge några store fetingar nästa vecka. Bara att vänta igen då! =) Inget ä som väntans tider ;)
Men nu blir ja nervös...men men de kan nog sin sak uppe på rmc får vi hoppas...men en hel helg med ökad dos utan perasonal känns sådär...=(
) kan de neka mig möjligheten att börja då! Grrrr, jag blir så irriterad. Jag vet, jag kommer inte ifrån tanken att vilja köra korta metoden...Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ta risken med sprayen eller med att få vänta kanske en extra månad? Ni tycker säkert att jag är knäpp men jag fasar verkligen för nedregleringen...ÄP och allt det andra känns lätt som en plätt men nedregleringen gör inte det..
idag va ja tvungen att hämta ut mer menopur då de höjt dosen o det enda stället det finns eftersom ja inte hinner beställa hem till mitt apotek eftersom ja bara har så det räcker idag o imöra så åkte ja till US apotek...där körde ja fel o så stod polisen där
så idag kostade det mej 3000 kr att inte kunna få barn-böter o tre menopursprutor. Livet är totalt jävla underbart ibland, toppen på det har ja huvudvärk hela tiden nu av hormonerna så ja fick kompa två dyra timar o åka hem från jobbet.
FTW
Jo det är skitbra, ja slänger mej på datorn varje dag o kollar mina favvotrådar, så skönt.
vul imorgon, måste få ett datum för äggplock, blir galen annars! Hoppas på fina ägg nu!

tack alla =)
pållan- hört ngt än?!?! spännande!