Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Någon läkare här?cancer

Jag har idag precis varit och tagit ett blodprov som kan visa om man har Cancer Celler i kroppen!
    Tog bort min livmoder i Sept. pga. att jag hade en stor myom på 1.5 kg. Då var provsvaren bra! inga fynd hittades då!  Två veckor senare fann man nått vätskefyllt på 5 cm som satt på äggstocken el äggledarna? Inget gjordes då!  Nu i Fredags var jag på en uppföljning efter op. Då kunde man bara se en äggstock, o diffust av äggledarna, Läkaren som opererat mig kunde inte avgöra vad som var vad`? Hon tog in en annan läkare för konsultation- han kunde bara se en äggstock, och han kunde inte se var den vätskefyllda saken vad de nu är, sitter! Antingen på äggstocken eller äggledarna? hm Man kan ju tycka att läkaren som opererade mig ska veta vad saker och ting har placerats... Så nu måste jag röntgas för att man ska kunna utreda vad som är vad? Detta har orsakat mig mycket lidande i mina tankar, både innan och efter, o dessutom nu när man får ett sånt här besked så långt efter op.  Min fråga är: Är detta normalt att man inte kan bedömma sånt här efter en borttagning av Livmodern?

Svar på tråden Någon läkare här?cancer