• mickan87

    vi som ska få barn i feb inom sthlms området!!

    är för första gången i mitt liv gravid nu, o ensam!! känner att de skulle vara mycket trevigt att komma i kontakt med flera blivande mammor inom sthlms området :)

    Är oehörhört glad o ser fram i mot att bli mamma, men kanske de bir lite ensamt! eller?! Tungan ute

    bor själv i Råcksta/vällingby!!

    Kyss Mickis

  • Svar på tråden vi som ska få barn i feb inom sthlms området!!
  • Mundo

    hej va roligt kollade nyss och titta vilka som blir mammor här i stockholm i februari JAG haha

    hur går de för dig vilken vecka är du i?'

    kram på dig

  • Mundo

    joo de e helt sjukt och underbart.. kunde inte fatta de från början och när ja o min kille gick på första UL och se att allt va som de skulle så fatta ja att de va verkligt! då va ja 7+4 :)
    idag e ja i v 15:)

    har haft de jätte bra inga "konstiga" illamående o allt de där, har inte kännt av ngt.. okej kanske lite snetändningar som min kille kallar de :)

    du då, hur har du haft de ?

  • Mari och Anders

    Hej skulle vara trevligt att komma in i denna grupp

  • mickan87

    ååhh hej de va folk som endå svarade :) va rooligt! ja är i vecka 13, är sjukskriver 50% för att ja e såå otroligt trött, jobbar på hemtjänsen o de tar bra på min energi!!
    Ja e beräknad den 3 Feb :) ska till ks o göra första ultraljud i V 18 :) SPÄNNANDE!

    Vad roligt! hoppas alla mår bra!!

    Många soliga kramar Cool

  • Aprilmamma83
    mickan87 skrev 2010-07-24 10:18:00 följande:

    är för första gången i mitt liv gravid nu, o ensam!! känner att de skulle vara mycket trevigt att komma i kontakt med flera blivande mammor inom sthlms området :)

    Är oehörhört glad o ser fram i mot att bli mamma, men kanske de bir lite ensamt! eller?! Tungan ute

    bor själv i Råcksta/vällingby!!

    Kyss Mickis


    Jag bor också ri råcksta men är beräknad till 21 April 
  • Mundo

    hej hej, häär igen.. min bebis e beräknad till 1 feb :)
     underbart!!
    hur går de får er mammor eller blivande mammor? 

Svar på tråden vi som ska få barn i feb inom sthlms området!!