• Michaeala

Han "hatar" min katt...

Min kille "hatar" min katt och jag har ofta fått höra att katten ska ut osv.. Men jag kan inte. En dag erbjöd jag att mamma kunde få ha hand om katten men det ville han inte gå med på. Han sa inte varför men jag antar att det är för han vet hur otroligt ledsen jag skulle vara och hur mycket jag skulle sakna henne.. Jag känner mig som en medlare mellan de två ofta hehe..

Om inte katten far illa behåll den? Den vet ju inte om att han tycker hon är äcklig eller nåt sånt? Det där han säger om att du får välja mellan katten och honom låter ju som ngt man säger i frustration när ngt spec händer, inte ngt som han säkert menar i en annan "lugnare" situation eller hur jag ska förklara..

• Michaeala
    Fleece skrev 2010-07-27 01:49:49 följande:
    Ja precis, som en medlare... Som att man får förklara hur det kommer sig att hon gör si eller så..
    Nej han är jättesnäll mot henne och skulle aldrig göra henne illa men det är svårt att han ser så mycket fel på henne
    Ja men då så är det ju iaf ingen katastrof =)

Hatar o säga det men det kunde ju varit myyyycket värre
  • Michaeala

Katten min kille ogillar har först haft sönder hans bakhögtalare så han var tvungen att ersätta dem för 13 000:-, sen nyligen välte hon hans stora fronthögtalare så den blev glapp i ljudet. Att ersätta fronthögtalarna skulle kosta 55 000:-. TROTS det vill han inte jag ska ge bort mina katt fastän hon förstör så mkt.

Du kan ju hälsa till din kille att det finns katter som gör värre saker än äter sin mat utanför skålen ;)

Men nu verkar d ju iosf inte vara så stor fara hos er eft han är snäll mot din kissekatt =) Tror mkt ligger i killars jargong också med katter. Min pappa sa jämt att han hata deras katter men det gjorde han ju inte alls.

• Michaeala
    Dripknot skrev 2010-07-28 00:01:01 följande:
    Det sägs ju att det enda som skiljer småpojkar från vuxna karlar är priset på deras leksaker. Den här stjärnan bevisar ju den teorin galant!

Ingen vettig människa med någorlunda verklighetsförankring köper ljudprodukter för 68000:-, ABSURT!!!!!!

Hur gammal är han? 23 med nytrimmad sänkt AudiA3?
    HA HA HA nej han är 28 år men hans intresse är hemmabio. Och det är jag verkligen inte ledsen över eftersom jag drömt om det sj men aldrig trott man skulle ha råd. Det är fantastiskt ljud i dem där ska du veta och det är en sådan häftig upplevelse att kolla på bio hemma när man vill. Han hade mycket pengar, så varför inte =)

68 000 är förresten en underdrift :P Men subwoofern blurayspelaren DVD spelaren och förstärkaren och alla spelkonsoller och projektorn blir det lite mer hehe...

Vi är lite dator/tv-spels galna och så gillar vi film så varför inte =)
Svar på tråden Han "hatar" min katt...