• Lello83

Gula flytningar??

Är det nån som har haft mer (gula) flytningar när ni upptäckte att ni var gravida? tidigt symtom? Jag har gula flytningar, skapligt sparsamma men ändå en konstig färg.. har aldrig haft det tidigare.. hade ÄL för ca 10 dagar sen..
    jag ska testa mig imorgon, men är ändå nyfiken om nån känner igen sig?! =)

• Svar på tråden Gula flytningar??
  • Lello83

Ja det är ju den vita färgen på trosskyddet jag jämför med och då ser det gult ut.. jag har en del symtom men vågar knappt säga dom högt.. detta är fjärde gången vi försöker och har känt symtom varje gång, även då det inte vart nåt.. så denna gång är jag rädd att säga det högt.. men men.. jag känner mig allmänt hängig, tung i huvudet, ibland febrig, ont i brösten, trött.. men som sagt.. kan ju vara skenis.. ska iallafall testa imorgonbitti.. =)

vad hade du för tidiga symtom när du var gravid?? 

• Lello83

Så du plussade nyligen alltså?? =D Grattis isåfall!! =)
    Åh jag hoppas åxå jag får plus den här gången.. jag vill inte att det bara ska vara inbillning.. vi har fasen haft sex varenda dag hela månaden typ.. :P hahaha.. man tycker ju att det borde ta sig då.. :P 

• Lello83

Ja tänk om det skulle vara lika lätt för alla.. hade ju vart trevligt.. =) men man får inte bli bitter.. jag har vart gravid en gång tidigare, oplanerat och abort, så jag vet ju att jag kan få barn.. så det är skönt.. =) fast då vart jag det efter att ha haft sex typ 3 ggr.. haha vilken skillnad mot denna gång.. :P 
    jag uppdaterar imorgon om hur det gick med testet!! guu såå spännande!!

Och grattis igen till ditt plus.. sååå roligt!! =) 

• Lello83

Nu har jag testat.. tyvärr negativt.. men vet ju att det kan vara för tidigt att testa nu.. så är inte lessen.. =) jag får ta ett nytt i helgen.. =)

• Lello83

Jag är nästan helt säker nu på att det var förtidigt att testa idag.. jag har BIM om 5 eller 6 dagar.. men eftersom min cykel har vart lite oregelbunden sista gångerna så vet jag inte exakt när jag ska ha mens.. men men jag testar till helgen igen så får vi se.. =)

• Lello83
    lovisen08 skrev 2010-07-28 17:27:20 följande:

Spännande! Jag har exakt samma symtom och bim om 5-6 dagar! Brukar känna massa symtom varje månad, men den här månaden är det något som känns annorlunda... Vi får hålla tummarna för varandra!

Åh va spännande =) vi får hålla oss uppdaterade här om hur det går.. =)
  • Lello83
    Famlan skrev 2010-07-30 11:13:06 följande:

Hej..

Jag brukar ha "gula" flytningar innan mens. Men denna gången ingenting.
    Har BIM idag eller någon gång i helgen. Har inte vågat/velat testa utan väntar till efter helgen istället.

Åh va spännande.. =) du får hålla oss uppdaterade.. jag tänkte testa idag igen.. jag har inte haft gula flytningar sen jag skrev denna tråden.. jag hade det bara i två dagar.. konstigt.. jag skriver senare om hur testet blev.. :D
  • Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-30 11:31:34 följande:
    spännande detta :D
    Min kille har inte så stor koll på symtom och sånt när man är gravid.. han hänger ju inte på FL.. :P men igår sa han att han för två dagar sen tänkte på att man såg mina blodådror på brösten tydligare.. han visste inte att det kan vara ett tecken och han sa inget då utan först igår..  så detta är extremt spännande.. jag ska släpa mitt förkylda arsle ner till apoteket nu.. återkommer.. :P
  • Lello83

Testade neg IGEN!!! gaahh.. nu är jag både pisst och frustrerad.. visserligen är jag på BIM-3 typ.. så det finns ju fortfarande en chans.. men ändå.. här har man legat i VARJE dag denna månad.. skulle det inte ta sig nu så vetifan om det nånsin gör det!! vad mer kan man göra liksom??

• Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-30 18:58:57 följande:
    När jag väntade min son testade jag neg från bim-4 till bim+3... Bim+5 kom de ett starkt pluss, fast de var negativt 2 dagar innan, haha...

så avvakta o se =)

själv ska jag testa mig imorgon... är på bim+5 då:)

Åh tack!! detta gav mig lite hopp.. jag vart jätte förvånad över att det visade neg faktiskt..  jag får vänta några dagar och testa igen..

Hade du några symtom runt BIM då du testade neg??

Åh jag håller verkligen tummarna för dig!!! =)

• Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-30 19:10:21 följande:
    Jag kissade som en idiot, hade flytningar, lite molvärk i magen o var konstant trött,... Jag VISSTE jag var gravid men blev förbannad varje jävla gång jag testa neg, hahahah

Kan ju vara så du e låghormonare med, som jag.. då tar de längre tid för HCG att ge utslag på stickan

Jag gjorde säkert av med 10 tester då haha.... testnarkoman..

ska bli spännande imorgon om man man överasska gubben när han kommer hem från jobb :D
    Ja jag kan ju hoppas att det är så.. får som sagt vänta några dagar..

Jag skulle kunna testa tusen gånger mer än vad jag gör, men min karl är sjukt mer ekonomisk än mig så det blir inte alls så mycket som jag skulle vilja.. hahaha bra det kanske.. :P

du bara måste skriva imorgon och berätta hur det gått!! =)
  • Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-31 07:01:09 följande:
    god morgon =)

ska bara tala om att jag plussade idag Skrattande
    hihi vilken suprise gubben ska få när han kommer hem från jobb
    WOHO!! GRATTIS!!! =D
Svar på tråden Gula flytningar??