• Lello83

Gula flytningar??

Är det nån som har haft mer (gula) flytningar när ni upptäckte att ni var gravida? tidigt symtom? Jag har gula flytningar, skapligt sparsamma men ändå en konstig färg.. har aldrig haft det tidigare.. hade ÄL för ca 10 dagar sen..
    jag ska testa mig imorgon, men är ändå nyfiken om nån känner igen sig?! =)

• Svar på tråden Gula flytningar??
  • Mix86

ja kanske eller svårt  svara på man har ju mycke flytningar när man är gravid iallafall jag=) sen blir de kanske som gult  om man jämför med trosskyddet=P inga andra symptm?

• Lello83

Ja det är ju den vita färgen på trosskyddet jag jämför med och då ser det gult ut.. jag har en del symtom men vågar knappt säga dom högt.. detta är fjärde gången vi försöker och har känt symtom varje gång, även då det inte vart nåt.. så denna gång är jag rädd att säga det högt.. men men.. jag känner mig allmänt hängig, tung i huvudet, ibland febrig, ont i brösten, trött.. men som sagt.. kan ju vara skenis.. ska iallafall testa imorgonbitti.. =)

vad hade du för tidiga symtom när du var gravid?? 

• Mix86

va jobbigt hoppas de är riktiga symptom den här gången då för de är ju så man ska känna om man är gravid=) allstå just nu har jag inte mycke symptom alls förutom lite ömma bröstvårtor o lite smått molnvärk i magen o jäspar lite oftare än vanligt=P men är ju på bim -1 eller -2 så de kommer kanske mera snart! jag testade mig bara på skojs skull för trodde inte de va nått eftersom vi bara haft sex 1 gång runt äl så är lite i chock=P så vet ju exakt vilken dag barnet blev till=) men testa i morgon bitti så håller jag tummarnaGlad

• Lello83

Så du plussade nyligen alltså?? =D Grattis isåfall!! =)
    Åh jag hoppas åxå jag får plus den här gången.. jag vill inte att det bara ska vara inbillning.. vi har fasen haft sex varenda dag hela månaden typ.. :P hahaha.. man tycker ju att det borde ta sig då.. :P 

• Mix86

ja jag plussade idag=) tack=) ja men då borde de ju tagit sig=P tänk om alla va som mig istället o kunde bli gravid enkelt o slippa alla minus=P känner mig lite dålig när man läser om alla som kämpar jättelänge=/  medans jag redan har ett barn o gjort 2 aborter o sen bli gravid på ett försök men men nån måste väl ha de lätt oxå! o nu vill jag de ska bli i morgon så du kan testa dig=)

• Lello83

Ja tänk om det skulle vara lika lätt för alla.. hade ju vart trevligt.. =) men man får inte bli bitter.. jag har vart gravid en gång tidigare, oplanerat och abort, så jag vet ju att jag kan få barn.. så det är skönt.. =) fast då vart jag det efter att ha haft sex typ 3 ggr.. haha vilken skillnad mot denna gång.. :P 
    jag uppdaterar imorgon om hur det gick med testet!! guu såå spännande!!

Och grattis igen till ditt plus.. sååå roligt!! =) 

• Mix86

men det är bra o veta ju=) värre om man aldrig varit o sen försöker jättelänge utan resultat=P ja men gör så du försök sova inatt då=) o håller alla mina tummar åt dig tills i morgonGlad

• Lello83

Nu har jag testat.. tyvärr negativt.. men vet ju att det kan vara för tidigt att testa nu.. så är inte lessen.. =) jag får ta ett nytt i helgen.. =)

• Mix86

ja lite tidigt kan de ju vara=( så hoppas de tar sig till helgen=) vilken bim är du på nu?

Svar på tråden Gula flytningar??