Gula flytningar??
ja kanske eller svårt svara på man har ju mycke flytningar när man är gravid iallafall jag=) sen blir de kanske som gult om man jämför med trosskyddet=P inga andra symptm?
ja kanske eller svårt svara på man har ju mycke flytningar när man är gravid iallafall jag=) sen blir de kanske som gult om man jämför med trosskyddet=P inga andra symptm?
va jobbigt hoppas de är riktiga symptom den här gången då för de är ju så man ska känna om man är gravid=) allstå just nu har jag inte mycke symptom alls förutom lite ömma bröstvårtor o lite smått molnvärk i magen o jäspar lite oftare än vanligt=P men är ju på bim -1 eller -2 så de kommer kanske mera snart! jag testade mig bara på skojs skull för trodde inte de va nått eftersom vi bara haft sex 1 gång runt äl så är lite i chock=P så vet ju exakt vilken dag barnet blev till=) men testa i morgon bitti så håller jag tummarna
ja jag plussade idag=) tack=) ja men då borde de ju tagit sig=P tänk om alla va som mig istället o kunde bli gravid enkelt o slippa alla minus=P känner mig lite dålig när man läser om alla som kämpar jättelänge=/ medans jag redan har ett barn o gjort 2 aborter o sen bli gravid på ett försök men men nån måste väl ha de lätt oxå! o nu vill jag de ska bli i morgon så du kan testa dig=)
men det är bra o veta ju=) värre om man aldrig varit o sen försöker jättelänge utan resultat=P ja men gör så du försök sova inatt då=) o håller alla mina tummar åt dig tills i morgon
ja lite tidigt kan de ju vara=( så hoppas de tar sig till helgen=) vilken bim är du på nu?
ja jag tror oxå de va lite för tidigt=P ja men de låter bra man får försöka o inte ha så brottom med o testa sig=P