• Lello83

Gula flytningar??

Är det nån som har haft mer (gula) flytningar när ni upptäckte att ni var gravida? tidigt symtom? Jag har gula flytningar, skapligt sparsamma men ändå en konstig färg.. har aldrig haft det tidigare.. hade ÄL för ca 10 dagar sen..
    jag ska testa mig imorgon, men är ändå nyfiken om nån känner igen sig?! =)

• Svar på tråden Gula flytningar??
  • Lello83

Jag är nästan helt säker nu på att det var förtidigt att testa idag.. jag har BIM om 5 eller 6 dagar.. men eftersom min cykel har vart lite oregelbunden sista gångerna så vet jag inte exakt när jag ska ha mens.. men men jag testar till helgen igen så får vi se.. =)

• Mix86

ja jag tror oxå de va lite för tidigt=P ja men de låter bra man får försöka o inte ha så brottom med o testa sig=P

• lovisen08

Spännande! Jag har exakt samma symtom och bim om 5-6 dagar! Brukar känna massa symtom varje månad, men den här månaden är det något som känns annorlunda... Vi får hålla tummarna för varandra!

• Lello83
    lovisen08 skrev 2010-07-28 17:27:20 följande:

Spännande! Jag har exakt samma symtom och bim om 5-6 dagar! Brukar känna massa symtom varje månad, men den här månaden är det något som känns annorlunda... Vi får hålla tummarna för varandra!

Åh va spännande =) vi får hålla oss uppdaterade här om hur det går.. =)
  • Famlan

Hej..

Jag brukar ha "gula" flytningar innan mens. Men denna gången ingenting.
    Har BIM idag eller någon gång i helgen. Har inte vågat/velat testa utan väntar till efter helgen istället.

• Lello83
    Famlan skrev 2010-07-30 11:13:06 följande:

Hej..

Jag brukar ha "gula" flytningar innan mens. Men denna gången ingenting.
    Har BIM idag eller någon gång i helgen. Har inte vågat/velat testa utan väntar till efter helgen istället.

Åh va spännande.. =) du får hålla oss uppdaterade.. jag tänkte testa idag igen.. jag har inte haft gula flytningar sen jag skrev denna tråden.. jag hade det bara i två dagar.. konstigt.. jag skriver senare om hur testet blev.. :D
  • Lovely Miia
    Lello83 skrev 2010-07-30 11:27:13 följande:
    Åh va spännande.. =) du får hålla oss uppdaterade.. jag tänkte testa idag igen.. jag har inte haft gula flytningar sen jag skrev denna tråden.. jag hade det bara i två dagar.. konstigt.. jag skriver senare om hur testet blev.. :D
    spännande detta :D
  • Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-30 11:31:34 följande:
    spännande detta :D
    Min kille har inte så stor koll på symtom och sånt när man är gravid.. han hänger ju inte på FL.. :P men igår sa han att han för två dagar sen tänkte på att man såg mina blodådror på brösten tydligare.. han visste inte att det kan vara ett tecken och han sa inget då utan först igår..  så detta är extremt spännande.. jag ska släpa mitt förkylda arsle ner till apoteket nu.. återkommer.. :P
  • Lello83

Testade neg IGEN!!! gaahh.. nu är jag både pisst och frustrerad.. visserligen är jag på BIM-3 typ.. så det finns ju fortfarande en chans.. men ändå.. här har man legat i VARJE dag denna månad.. skulle det inte ta sig nu så vetifan om det nånsin gör det!! vad mer kan man göra liksom??

• Lovely Miia
    Lello83 skrev 2010-07-30 18:47:06 följande:
    Testade neg IGEN!!! gaahh.. nu är jag både pisst och frustrerad.. visserligen är jag på BIM-3 typ.. så det finns ju fortfarande en chans.. men ändå.. här har man legat i VARJE dag denna månad.. skulle det inte ta sig nu så vetifan om det nånsin gör det!! vad mer kan man göra liksom??
    När jag väntade min son testade jag neg från bim-4 till bim+3... Bim+5 kom de ett starkt pluss, fast de var negativt 2 dagar innan, haha...

så avvakta o se =)

själv ska jag testa mig imorgon... är på bim+5 då:)
Svar på tråden Gula flytningar??