• Lello83

Gula flytningar??

Är det nån som har haft mer (gula) flytningar när ni upptäckte att ni var gravida? tidigt symtom? Jag har gula flytningar, skapligt sparsamma men ändå en konstig färg.. har aldrig haft det tidigare.. hade ÄL för ca 10 dagar sen..
    jag ska testa mig imorgon, men är ändå nyfiken om nån känner igen sig?! =)

• Svar på tråden Gula flytningar??
  • Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-30 18:58:57 följande:
    När jag väntade min son testade jag neg från bim-4 till bim+3... Bim+5 kom de ett starkt pluss, fast de var negativt 2 dagar innan, haha...

så avvakta o se =)

själv ska jag testa mig imorgon... är på bim+5 då:)

Åh tack!! detta gav mig lite hopp.. jag vart jätte förvånad över att det visade neg faktiskt..  jag får vänta några dagar och testa igen..

Hade du några symtom runt BIM då du testade neg??

Åh jag håller verkligen tummarna för dig!!! =)

• Lovely Miia
    Lello83 skrev 2010-07-30 19:03:57 följande:

Åh tack!! detta gav mig lite hopp.. jag vart jätte förvånad över att det visade neg faktiskt..  jag får vänta några dagar och testa igen..

Hade du några symtom runt BIM då du testade neg??

Åh jag håller verkligen tummarna för dig!!! =)

Jag kissade som en idiot, hade flytningar, lite molvärk i magen o var konstant trött,... Jag VISSTE jag var gravid men blev förbannad varje jävla gång jag testa neg, hahahah

Kan ju vara så du e låghormonare med, som jag.. då tar de längre tid för HCG att ge utslag på stickan

Jag gjorde säkert av med 10 tester då haha.... testnarkoman..

ska bli spännande imorgon om man man överasska gubben när han kommer hem från jobb :D
  • Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-30 19:10:21 följande:
    Jag kissade som en idiot, hade flytningar, lite molvärk i magen o var konstant trött,... Jag VISSTE jag var gravid men blev förbannad varje jävla gång jag testa neg, hahahah

Kan ju vara så du e låghormonare med, som jag.. då tar de längre tid för HCG att ge utslag på stickan

Jag gjorde säkert av med 10 tester då haha.... testnarkoman..

ska bli spännande imorgon om man man överasska gubben när han kommer hem från jobb :D
    Ja jag kan ju hoppas att det är så.. får som sagt vänta några dagar..

Jag skulle kunna testa tusen gånger mer än vad jag gör, men min karl är sjukt mer ekonomisk än mig så det blir inte alls så mycket som jag skulle vilja.. hahaha bra det kanske.. :P

du bara måste skriva imorgon och berätta hur det gått!! =)
  • Lovely Miia
    Lello83 skrev 2010-07-30 19:12:37 följande:
    Ja jag kan ju hoppas att det är så.. får som sagt vänta några dagar..

Jag skulle kunna testa tusen gånger mer än vad jag gör, men min karl är sjukt mer ekonomisk än mig så det blir inte alls så mycket som jag skulle vilja.. hahaha bra det kanske.. :P

du bara måste skriva imorgon och berätta hur det gått!! =)
    Lovar :D

å jag håller tummar o tår för dej :D
  • Lovely Miia

god morgon =)

ska bara tala om att jag plussade idag Skrattande
    hihi vilken suprise gubben ska få när han kommer hem från jobb

• Tid för barn 75

Hej på er! Och stort grattis till Loveley Miia!!!!!!
    Vi lyckades få en underbar dotter via IVF (tog 6 år) och nu väntar vi på höstförsök via ivf. Dock är min mens för första gången sen (eller andra gången, för förra gången var jag ju gravid..) 4 dagar. Jag tog ett negativt test på bim+2 och det hela gör att man blir känslomässigt i obalans. Kast mellan hopp o förtvivlan. Om mens o ägglossning börjar strular nu blir det inget ivf-försök för oss. Känner mig så ledsen idag

• Lovely Miia
    Tid för barn 75 skrev 2010-07-31 09:32:05 följande:
    Hej på er! Och stort grattis till Loveley Miia!!!!!!
    Vi lyckades få en underbar dotter via IVF (tog 6 år) och nu väntar vi på höstförsök via ivf. Dock är min mens för första gången sen (eller andra gången, för förra gången var jag ju gravid..) 4 dagar. Jag tog ett negativt test på bim+2 och det hela gör att man blir känslomässigt i obalans. Kast mellan hopp o förtvivlan. Om mens o ägglossning börjar strular nu blir det inget ivf-försök för oss. Känner mig så ledsen idag
    tack så mkt.... :)

Usch vad trist ha denna ovisshet.. Man vill ju gärna veta, o e mensen sen hoppas man ju på att de e en bebis som gör den e sen..

Håller alla tummar o tår för er
    Kram
  • lovisen08

Tyvärr inget plus här, fick ett svagt svagt streck igår men sen en blödning på kvällen och ännu mer nu på morgonen. Vet inte om det var ett spökstreck eller tidigt missfall, spelar ju inte så stor roll nu. Blir att ta nya tag bara, vi ska dessutom få påbörja utredning i augusti eller september. Ska höra av mig nästa vecka för att få tid.
    Önskar er alla andra stort lycka till, och GRATTIS till er som redan plussat!

• Lello83
    Lovely Miia skrev 2010-07-31 07:01:09 följande:
    god morgon =)

ska bara tala om att jag plussade idag Skrattande
    hihi vilken suprise gubben ska få när han kommer hem från jobb
    WOHO!! GRATTIS!!! =D
  • Lovely Miia
    Lello83 skrev 2010-07-31 12:05:15 följande:
    WOHO!! GRATTIS!!! =D
    tack tack :D
  • Tid för barn 75

För mig vet jag inte hur det går. Bim +5 och ingen tillstymmelse till mens. Funderar på att ta ett nytt test imorgon, men kanske ska vänta tills tisd. då jag ska till gyn?

• Tid för barn 75

Önskar er andra lycka till! Själv fick jag mensen utan förvarning, trots alla symptom. Helt otroligt faktiskt att symptomen kunde vara sådana och jag ändå inte var gravid. Måste inse att jag måste sluta tänka på symptom framöver, inte bra för en! Slappna av, det är vad som gäller. Vi försöker via ivf i höst...

Kramkram

Svar på tråden Gula flytningar??