Var ska man bo i MALMÖ?
Var i Malmö (eller utanför) tycker ni är bäst? Vi är en småbarnsfamilj, pappan kommer att jobba i Helsingborg, så det ska gå lätt att pendla dit. Området ska vara barnvänligt, lägenhet el. radhus.
Var i Malmö (eller utanför) tycker ni är bäst? Vi är en småbarnsfamilj, pappan kommer att jobba i Helsingborg, så det ska gå lätt att pendla dit. Området ska vara barnvänligt, lägenhet el. radhus.
Jag tycker att Rörsjöstaden är trevligt. Om man vill bo centralt men ändå lugnt. Har dessvärre ingen koll på bra förskolor och skolor i området.
oxie är jättebra!! mellanheden också!
Nej inte Blentarp...där bor typ 10 personer och 10 får
jag hade valt att bo utanför malmö, lund kanske eller någon fin liten by? jag är uppvuxen på lindängen i malmö och min familj bor fortfarande kvar där och trivs väldigt bra!
Hej, har själv flyttat till Bunkeflostrand för några år sedan, väntar nu barn i oktober, Vi är väldigt nöjda med vår val.Mysiga områden, nära till skolan och nära till Malmö.
Lycka till med ert val.
i malmö bor man inte alls. flytta norrut ängelholm eller helsingborg
Satsa på Vellinge i stället. Här är lugnt och skönt och riktigt bra dagmammor!
Västra Innerstaden, Vellinge och Bunkeflostrand!