• JemiSilver

    Trådar jag har skrivit i

    Det går ju att se alla trådar som man själv har skapat, finns det något liknande för att se alla trådar som man har skrivit i? Jag har inte hittat det och finns det inte så tycker jag att det borde finnas! Glad

    Det går ju att lägga dem i favoriter, men det känns som att det blir väldigt "plåttrigt" där, iaf för mig. Där vill jag mer ha trådar som jag tycker är intressanta och vill följa. Men om man tex svarar på TS fråga i en tråd och sen går vidare till nästa så känns det ju inte så aktuellt att favorisera tråden bara för att TS kanske har en följdfråga som man kan svara på..

    Så... Har jag missat att det här funktionen finns? Och om den inte finns så är jag väl inte ensam om att vilja ha den? Flört

  • Svar på tråden Trådar jag har skrivit i
  • Ylwis

    De brukar hamna automatiskt i favoriter om du skrivit i en tråd.


    Mamma till Alvyn 051015
  • JemiSilver

    Oki, är nog därför det är så rörigt i favoriterna ^^

  • Happiest

    sen ser man ofta vilka trådar man skrivit i om man skriver in namnet i sökrutan. Det är dock inte alls bra tycker jag. Det gör att man inte alls kan vara anonym. Om jag söker på nån av mina vänner så kan jag se i vilka trådar de skrivit i och då kan ju jag få veta saker om dem som de inte vill att jag skall veta. Detta borde stoppas

  • La Lola
    Happiest skrev 2010-09-20 13:29:26 följande:
    sen ser man ofta vilka trådar man skrivit i om man skriver in namnet i sökrutan. Det är dock inte alls bra tycker jag. Det gör att man inte alls kan vara anonym. Om jag söker på nån av mina vänner så kan jag se i vilka trådar de skrivit i och då kan ju jag få veta saker om dem som de inte vill att jag skall veta. Detta borde stoppas
    Va? Hur menar du nu?
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Happiest

    Nu har jag i och för sig inte testat på länge, men förut när jag skulle söka efter kompisar här så glömde jag ändra i sökfältet att jag letade efter signaturer, så jag sökte i forumfältet och fick se vilka trådar de startat och skrivit i. inte alls bra. Men det kanske de åtgärdat nu?!

  • La Lola
    Happiest skrev 2010-09-20 13:36:01 följande:
    Nu har jag i och för sig inte testat på länge, men förut när jag skulle söka efter kompisar här så glömde jag ändra i sökfältet att jag letade efter signaturer, så jag sökte i forumfältet och fick se vilka trådar de startat och skrivit i. inte alls bra. Men det kanske de åtgärdat nu?!
    Varför är inte det bra?
    Öppet forum som sagt.....
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden Trådar jag har skrivit i