Anonym (Eeeeeeh...!) skrev 2010-07-30 12:28:27 följande:
Nej, det är med absolut största sannolikhet INTE ok att ha ett förhållande vid sidan om. I vilken nation är det fullt accepterat?!
Mina föräldrar kommer från Balkan så jag har en del vänner vars föräldrar är därifrån. Det enda jag har märkt är att trots att man oftast tror motsatsen så är det mödrarna som styr hemmet med järnhand.
Angående männen så finns det svin, och det finns änglar. Min pappa var den som lagade mat, diskade och städade t.ex. Höjde aldrig rösten varken mot oss barn eller mamma. Sen finns det som sagt rötägg, men det är nog svårt att säga att "såhär är folk från det här området", lika svårt som det är att beskriva nordiska män då de, surprise, skiljer sig åt.
Ok. För han som jag träffar, när han skulle separera från sitt X så tyckte hans mamma att det var bättre att han skaffade sig en kvinna på sidan om. Allt för att hålla i hop familjen.
Men han säger att han inte är sån som är otrogen,men sen har han även berättat att han haft en tjej på sidan om i sitt förra förhållande. Men att han inte skulle kunna ha det igen, för det tärde så på honom...
Han fixar o donar hemma lagar mat o allt sånt där. det ändå jag känner att att han lätt drar till med vita lögner och jag får inget grepp på varför han gör nånt!!!