Anonym skrev 2010-07-30 12:32:36 följande:
Ok. För han som jag träffar, när han skulle separera från sitt X så tyckte hans mamma att det var bättre att han skaffade sig en kvinna på sidan om. Allt för att hålla i hop familjen.
Men han säger att han inte är sån som är otrogen,men sen har han även berättat att han haft en tjej på sidan om i sitt förra förhållande. Men att han inte skulle kunna ha det igen, för det tärde så på honom...
Han fixar o donar hemma lagar mat o allt sånt där. det ändå jag känner att att han lätt drar till med vita lögner och jag får inget grepp på varför han gör nånt!!!
Hej.
Jag är från Balkan, det är så att man kan få råd av sina föräldrar att ha flera val vid sidan om men i Sverige är det förmodligen inte praktiskt om man inte bor i Balkan där
kvinnor vanligtvis väntar med sex och då är det möjligt för både män och kvinnor att ha
flera vid sidan om.
Jag känner en tjej som bor där och hon är tillsammans med en kille, hennes pappa gav henne råd att ha ögonen öppna och inte satsa alla kort på en enda person om det nu inte skulle fungera med honom, alltså dejta flera men i hennes fall är det så att hon inte
har sex förutom att hångla.