3 pappor? :(
Hej jag har en son på snart 2år. När jag väntade honom så stack den biologiska pappan. Och slutet på graviditeten träffade jag en ny kille. Som har funnits hela tiden vid vår sida. Han har varit som en pappa för han. Och hans mamma har varit som en farmor, dem är väldigt förtjusta i han och älskar han mkt. Men nu så har de tagit slut mellan oss. Och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska hantera detta. Då hans biologiska pappa har börjat höra av sig mer och mer. Han har träffat vår son 4 grr och hör av sig när han känner för de. Men nu till saken. Hur ska jag göra, mitt ex vill fortsätta vara som en pappa för han ska jag låta han få vara det ? Eller kommer det bli fel i längden. Jag tänker ju även eller jag hoppas på att jag kommer träffa en ny en dag. Och då finns det helt plötsligt 3 pappor i bilden? Hur ska jag göra? Jag vill ju inte han ska ha 3 pappor så han blir förvirrad.
mitt ex som det tagit slut med nu vill ju träffa honom och han typ varanan helg/ vecka, är de bra eller dåligt,?vi bor ca 1 timme med bil ifrån varandra. hur påverkas barn av att åka fram och tillbaka?