Euphoria skrev 2010-08-16 16:20:26 följande:
Åååh, Miixs, var ääär du!? Simon har fått torsk, suck! Vet att Nellie hade det, tips tack
(visst var det någon mer som haft torsk?)
Vi ska börja pensla med vichyvatten nu iaf. Nu vet jag ju varför han krånglat vid bröstet också, hade jag inte en tanke på varför innan jag såg den där vita tungan!
Jag och Ellen hade det. Eller de tog prover på mig, med de sa att jag inte ha det. Men jag tror minsann jag hade det ändå. Utan tvekan. Var ju helt fucked upp bakom amningsbhn..jösses amailia.
Känns som jag förträngt mkt av det där nu... Men vi penslade ellens tunga rejält. Hört att de knappt räcker med en tops, men många gör så, även vi gjorde så. Men "ta i lite" liksom när ni drar topsen över tungan. Doppade även nappen i sånt där vatten.
Inte säkert bvc ger medecin. Även om Ellen hade svamp så fick hon inte det. De bara rekomendera att pensla. Jag fick tips om en salva, som jag glömt vad den heter, som jag kunde köpa recepfritt på apoteket och ta på mina bröstvårtor.
Ellen har även fått torsk när hon var ganska stor..typ 4-5 mån. Men då gick det över av sig själv. Tror vi hade slarvat och inte kokat hennes nappar tillräckligt. Min egen teori.
Hoppas ni får bukt med det!