Inlägg från: Murrmys |Visa alla inlägg
  • Murrmys

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Oj va längesen ja va in! Men fick ett infall :D

Epan: VA!? herregud, de va snabba puckar! Å ja har inte ens hunnit sett Simon än, är ni ALDRIG ut på nåt? ;) Typ öppna förskolan...?

Grattis Stintan också, det är du värd!!

Här går dagarna alldeles för fort :S Arvid blir 8 månader på onsdag!! Kryper för fullt, reser sig mot saker och grejar runt ;) Glad kille allt som oftast...

Har inte riktigt tid nu...kanske kommer nåt mer snart ;)

• Murrmys

Hej igen!

Inte så ja mena Epan :P Klart jag förstår att du hellre åker till stan...

Jo de är jättemånga med små barn, jag började när Arvid var 6 mån, de är ju mest för sin egen skull då men nu märks det att de verkligen har glädje av  varann! Vissa ggr är vi typ 5 barn, andra 25, oftast ca 10 och då är säkert halften under 1 år! SÅ kom dit om du orkar vettja!

Mellan mig och bror är det knappt 13 månader, vi har haft väldigt kul ihop men personligen skulle jag inte orka vara gravid nu, de här att inte sovit mer än max 5 timmar (skett kanske 5 ggr) under 7 månaders tid känns, och inga tecken på ändring än så...nej tack inte gravid nu, men kul för er om ni ville det

Men du: Sover han till 11-12?! Herregud, när lägger han sig då? Själv är vi upp 06. Somnar 19.30-20 Men passar bra in med tiderna i vårt liv så de är skönt. Måste ju upp till skolan och som sagt ÖF är ju 9-12

Stintan: Blä för illamående, men de går över! Och du har en underbar tid framför dig!! MEN därmed inte sagt att den inte är tuff!

Nä, dags för lite TV i min ensamhet...

• Murrmys

Epan: Ja tisdag och Torsdag är det, 9-12 som sagt...så är det samling med sång runt 10 och sen fika (kaffe/saft och smörgås) efter det, 10 kr/vuxen Valfritt att fika så klart...

Det är flera som är "utsocknes" de jag umgås med har jag aldrig träffat innan föräldragruppen, sen är de klart ja känner många på öf och så sen man själv gick i skolan Men det är bara att dyka upp!!

Urs för att må dåligt...det måste vara de värsta med graviditeten :-S

Bystar: Arvid kommer nog inte heller sova en hel natt på läääänge känns det som! Jag var för övrigt 2 (!!!) år innan jag sov en hel natt...så ja, om han brås på mig så vet jag vad jag har å vänta! Värt när han är sjuk, då ska det bara tuttas heeeela tiden, vill inte äta mat och då blir han hungrigare fortare och sover sämre...Menmen, de är bara å bita ihop!

Nähä, dags att lägga lilleman

• Murrmys

Hej tjejer!

Snabbis in...

Ser att ni pratar vikt. Jag har gått med i VV-rekomenderas varmt om man vill ha en långvarig förändring för hela ens liv och leverne. Visst, shaker i all ära, ni går ner i vikt men när ni ska börja äta riktigt igen har ni inte lärt er något mer än innan och om ni inte ändrar vanorna är ni tillbaka igen...och mer därtill! VV är mer som en skola, man LÄR sig göra rätta val och vara mätt hela tiden, FÅR äta vad man vill men bara måttliga mängder och ja...jag har bara varit med i 1½ v, första veckan var -1,3 kilo och jag har varit mätt och glad och nöjd

Epan: Skulle dö om Arvid va vaken till halv 3 på natten...så jag förstår om du tycker det är kämpigt!

Nä, vi ses :D

Grattis på 1-åringarna!!!

• Murrmys

Här är jag :) jo visst blir vi grannar Epan! 20e maj! Drygt med inställt öppnis, bara varit det 1 gång, snacka otur! Men denna vecka är dt stängt pga sportlov. Sak samma för oss för Arvid har haft över 39 graders feber sen i måndags...sååå tråkigt o jobbigt :( annars allt bra! Han går sen han va knappt 10 månader, väger 10,5 kg och är 76,5 cm lång och har blott 2 tänder :)

Nu ska vi ta oss ut i sooooolen!!

KRAM från oss

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...