Inlägg från: GrimbartStrike |Visa alla inlägg
  • GrimbartStrike

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Stintans skrev 2012-10-30 09:05:50 följande:
    Här går man och bär på en jätteliten och jättestor hemlighet, och ni är de enda som vet, så har ni mage att inte ens titta in här!!!?!

Skojar bara lite
    Men hurra!
    Misstänkte faktiskt det när du skrev sådär på fb Då har du ju fått stegring på gravtesten va? Det är ju lovande
    Får du något vul? Åh vad spännande det blev nu då, måtte den hänga kvar! Jag håller tummarna för att du får uppleva en fullång graviditet <3

Här är det väl mest kaos med galna barn Fast egentligen är det nog mest jag som är höst-trött. Är helt utan energi.

Nästa vecka börjar jag läsa första kursen jag måste läsa för att kunna söka ssk-linjen (förhoppningsvis redan nästa höst, om jag hinner läsa upp allt jag ska innan dess, usch vad man grämer sig över att man skolkade bort så mycket i gymnasiet nu...) Har sökt 6 kurser med start i januari också. Då börjar Simon på dagis. Ellen börjar nog i maj eller augusti.
  • GrimbartStrike
    Stintans skrev 2012-10-30 16:59:05 följande:
    varför börjar simon dagis i januari och inte sen när lillasyster börjar?
    Vi behöver dela på dom lite. Dom går knappt att ha i samma rum just nu..
    Och dom är i helt olika faser, Simon kommer troligtvis tycka att det är himmelriket att få träffa andra barn 15 timmar i veckan, Ellen däremot är superblyg och vill inte träffa någon utanför familjen
    Min förhoppning är också att Elen ska kunna ha lite trygghet i Simon sen när hon börjar och han redan är "hemtam" på stället. 

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...