Haj tjajor!
Epan: ja, du är gravid och överkänslig, hehe..
men det får man va..
jag kan förstå att UL:et med Simon var perfekt, och du ville uppleva detsamma denna gången, men det är ju inte hela världen att det inte blev så..? det viktigaste är ju att lilla krabaten mår bra, att alla delar sitter på rätt plats osv. det vet jag att du också tycker, såklart, och att du är besviken just nu, men kommer du inte över det är det kanske bättre om ni åker till Sthlm och gör ett UL till..
jag tyckte förresten att andra bilden du lade upp på bloggen var jättebra, tror faktiskt de är tydligare än mina.. 
Lotta: ja, kudde mellan benen är något jag funderar på varje kväll EFTER att jag lagt mig, och jag orkar bara inte ta mig upp och börja rota runt efter en kudde då, hahaha.. så det blir liksom inte av.. jag får helt enkelt ligga stilla ett par timmar..
foglossningsbälte har jag också funderat på, vet bara inte riktigt hur jag ska få tag på ett som är bra.. har hittat en sida på internet som säljer ett "gravidbälte", men jag vill nog vara säker på att det är mot foglossning och inte ett vanligt stödbälte för magen.. jag har läst om vissa som får hjälp av sjukgymnaster, och att man kan få låna bälten av dem.. jag får väl helt enkelt fråga BM vid nästa träff..
ibland grubblar man alldeles för mkt i onödan..
hmm, illamående.. finns ju massor av tips.. hehe.. mariekex åt jag också, provade salta kex, riskakor, typ allt som egentligen inte smakar något särskilt. av andra har jag hört att ingefära ska hjälpa, citronvatten, mineralvatten, Lergigan kan man få utskrivet av BM, äta innan man går upp ur sängen, äta lite och ofta..
Dock blir man nog utslagen av Lergigan, jag ville få det när jag blev trött på att kräkas varje morgon, men BM tyckte att om jag nu bara kräker en gång om dagen kunde jag stå ut med det och vara pigg resten av dagen istället.. tyckte jag också var en bra plan..
är nog 3-4 veckor sedan jag kräkte sist, tjohooo!!
Bystar: söt du är!
idag är det bättre, är ju inte alla dagar som är sådär dåliga och tråkiga..
aaah, och bara för att Epan skryter om semlor på FB var jag tvuuuungen att köpa semlebullar igår och trycka in en sån... gudoooomligt gott! 
kanske skulle fika på en semla i eftermiddag också....?
26+5 och sista trimestern påbörjad!!