• Anonym (tuttar)

bröstförstoring-hur finansiera??

Jag vill så himla gärna förstora/lyfta mina bröst till den storlek mm dem var före jag fcik mina 2barn. Jag har skulder på kronofogden å inte en möjlighet att hosta fram mellan 40-60tusen kr på en gång.. e det någon som vet någon klinik man kanske får ta på avb trots skulder eller nåt annat alternativ..snälla hjälp mig.. tacksam för alla svar

• Svar på tråden bröstförstoring-hur finansiera??
  • Kenneth b

Betala av dina skulder till kronofogden o spara sen ihop till förstoring? Kanske inte är det smartaste att dra på sig mer skulder nu?

• Anonym (tuttar)

det är gamla skulder å troliogtvis kanske jag aldrig blir fri från dem men d va inte rktigt det jag ville ha hjälp med utan hur jag ska kunna göra min op så snart d hade vart möjligt...

• Zamorak

Googla kliniker där du bor. Brukar stå på deras sidor om olika sätt att betala Lycka till.

• Anonym (tuttar)

tack för era svar..kom gärna med fler ideer är ni söta

• Zamorak

Prata med en läkare om remiss till op? finns dom som får det om man mår dåligt dvs öves sina bröst.

• Anonym (tuttar)

har funderat på det ..kan ju se om min fd kurator som jag har kontakt med kanske 2ggr om året nu mest för att vi själva vill d kan hjälp amig på nåt vis hur jag ska gå t väga

• Zamorak
    Så ska det nog lösa sig för dig. Lycka till.
  • Anonym

Herregud, se till att bli av med gamla skuler innan du drar på dig nya.

Svar på tråden bröstförstoring-hur finansiera??