• Anonym (tuttar)

bröstförstoring-hur finansiera??

Jag vill så himla gärna förstora/lyfta mina bröst till den storlek mm dem var före jag fcik mina 2barn. Jag har skulder på kronofogden å inte en möjlighet att hosta fram mellan 40-60tusen kr på en gång.. e det någon som vet någon klinik man kanske får ta på avb trots skulder eller nåt annat alternativ..snälla hjälp mig.. tacksam för alla svar

• Svar på tråden bröstförstoring-hur finansiera??
  • Anonym (smart)

Jag vet att det inte vad detta du frågade om. Men att göra en op i detta läget är ju ett underbart sätt att skaffa sig mer bekymmer än du redan har.

Tänk längre än näsan räcker så du får ordning på din ekonomi nån gång.

• Anonym (tuttar)

eftersom jag tyckte d va ganska oväsentligt för er att veta så skrev jag ej det men jag betalar av ett par tusen i månaden till kronofogden..för självklart är målet att bli av med skulden...men d e inte relevant i detta just nu utan HUR ska jag kunna få en op trots mina skulder??

• Anonym (vill oxå)

ts..undrar oxå det..har oxå anmärkning.Här några mil från mig ta dem 32000kr,,rätt billigt om man jämför med andra i storstäderna.fast tydligen operera dem inte med folk som har diabetes..jag har det tyvärr.

Jag hörde att dem inte göra sådana gratisoperationer längre.Däremot gör dem det gratis och man ska förminska dem.

• Anonym (tuttar)

vill oxå..vart tar dem 32?? okok det vet jag inget om.. men 32tusen e ändå en del att spara oxå men jag vill lyfta mina då tar dem lite mer...

• Anonym (vill oxå)
    Anonym (tuttar) skrev 2010-08-02 11:04:00 följande:
    vill oxå..vart tar dem 32?? okok det vet jag inget om.. men 32tusen e ändå en del att spara oxå men jag vill lyfta mina då tar dem lite mer...
    Karlshamn i Blekinge.Känner en som gjorde gjorde ett lyft och förstoring där.Blev jättebra.Ser helt naturligt ut..
  • Anonym

Tänk efter lite:

Du har skulder hos KF

Du har inga pengar över/inget sparat

Du vill operera dig för pengar du inte har

Ekvationen är enkel

DU HAR INTE RÅD!

Inse fakta: ingen seriös plastikkirurg kommer bevilja dig en operation på avbetalning då du har anmärkningar och inte en chans i världen att betala ytterligare skulder (Tjohoo, lyxfällan behöver nog ytterligare kandidater).

Varför inte göra som vi flesta andra? Lös skulderna och spara ihop till det du vill ha!

• Anonym (vill oxå)

Varför inte bara svara på ts fråga istället för pajkastning,Ts vet att hon inte har råd.Samtidigt vet hon som hon skrev innan att hon har så mycket på kf att hon aldrig kan betala tilbaka.Dessutom vet ni inte om hon har en avbetalning där just nu.Man behöver inte skriva på ett dumförklarat sätt som sista inlägget.Tror ts fattar ändå ekvationen.

ts har du ingen sambo el nån som jag stå för det?..

• Anonym (smart)
    Anonym (vill oxå) skrev 2010-08-02 11:31:20 följande:
    Varför inte bara svara på ts fråga istället för pajkastning,Ts vet att hon inte har råd.Samtidigt vet hon som hon skrev innan att hon har så mycket på kf att hon aldrig kan betala tilbaka.Dessutom vet ni inte om hon har en avbetalning där just nu.Man behöver inte skriva på ett dumförklarat sätt som sista inlägget.Tror ts fattar ändå ekvationen.

ts har du ingen sambo el nån som jag stå för det?..
    För att ibland måste man försöka få folk att förstå som inte tänker riktigt sunt själv. Tänk om världen bara bestod av "hejapåare". Herregud va många som skulle göra galna saker.
  • Anonym

Här är det inte pajkastning, det är enkel logik:

Har man inte råd så har man inte. Inget konstigt utan snarare verkar det här krävas en grundläggande tydliggörande pedagogik för att budskapet skall gå fram.

Inga pengar = ingen operation

Skulder hos KF = inget på avbetalning

Att vilja är en sak

Att kunna en annan

Ts vill men kan rimligtvis inte operera sig då pengarna inte finns. Att få någon annan att betala är ej heller rimligt att begära då ts inte kan betala tillbaka inom någotsånär vettig tid.

Har man inte pengar så har man inte heller råd, att plocka på ytterligare skulder när man redan sitter hos KF med anmärkningar leder bara ytterligare längre ner i träsket och det bästa är att givetvis lösa skulder innan man blåser pengar för sin fåfängas skull.

Svar på tråden bröstförstoring-hur finansiera??