• Majki01

Ensam pappa söker :O

Börjar tröttna helt på allt oseriöst hit o dit..
    Vill bara hitta en seriös ärlig trogen tjej/kvinna som klarar av att man har barn på heltid...

Nu är min son 2 år om 4 månader.. Har haft ensamvårdnad sen han föddes.. Och innan dess va jag nog singel 1 år ca.

Så ja snart 3 år och jag saknar det... Någon att dela allt med.. Någon att somna bredvid..
    Någon att ja starta sin egen lilla familj med helt enkelt.

Så finns du här kanske? söta seriösa trogna ärliga tjej/kvinna?

Som hade klarat av en kille på 21 år med en son på 2 på heltid:)..

Kanske har du barn själv? kanske inte?

Kärlek är kärlek..

För mig gör det inget om du har barn eller inte..
    Så länge du klarar av dessa små liv:).

• Svar på tråden Ensam pappa söker :O
  • studentbruttan29

Här är jag. Älskar barn. Har en son varannan vecka. Han är 6 år.  Är också trött på lögner,svek och otrohet.

• Queenie70

Synd att du är så ung killen

• plastkotte

Nu är jag varken singel eller sökande, ville bara säga, kul tråd! Inte ofta man hör om killar i din (våran) ålder som har ensamvårdnad av sitt barn! Tvärtom, många finns nog inte ens med i bilden..

Hoppas du hittar en bra tjej!
    Lycka till grabben!

• Majki01

Man kan ju hoppas man hittar någon:)

• soffan86

Verkligen! Shit vilken bra tråd! Jag är visserligen ensamstående, också med en dotter på två. Men har lyclats träffa en ny man som fått mit hjärta på fall :)

Tiden går!
  • Hjärtat Och Jag

Vill bara säga wow sicken kille du är! Finns inte många grabbar som tar ett sånt ansvar som du! Har sj en dotter på 1 år å är 21 år så vet va det innebär å vara sj. Men barn är det underbaraste som finns och värt att kämpa varje sekund för!! Men som sagt man vill ju ha ngn att dela det med oxå. Inte sitta å uggla framför tv:n själv när dom små liven lagt sej utan någn å krypa ihop i soffan med, käka, dricka gott å kolla en Go rulle el lira ps :P Kram

• dio

Brukade läsa din blogg förr
    Hoppas du finnerkärleken snart! jag tror inte kvinnor ser ett problem med att du är ensamstående pappa, det ses som något positivt istället

I was an atheist until I realized that I am God
  • Lajkie

Åh jag har den perfekta kvinnan till dig!! :) Min kompis. 24 år, en son på snart 5 år. Måste bara fråga om de är ok att jag "hänger" ut henne;)

Mamma till världens bästa trio! ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
  • Majki01

ja det hoppas verkligen jag också:)

• Majki01

Men lättare sagt än gjort:P

• Mammatilletthjärta

Ja måste bara säga att det e trevligt att se någon annan skriva det jag också längtar efter och att du e kille e ju bara underbart!! men tyvärr är du lite för ung för mig, men gillar din gnista för att du vet vad du vill göra med ditt liv. grattis och kämpa på!!!!!

Svar på tråden Ensam pappa söker :O