• mu

Frågor kring; Mountain Buggy swift

Jag fick hem min swift idag! Den verkar vara kanoners men det är ett tag tills min bebis kommer så liggdelen kan jag inte testa.
    Däremot har jag testat att köra runt på min fyraåring i den ute.
    Jag funderar också på hur stora åkpåsar som får plats i liggdelen. Jag har två stycken i fleece som jag sytt efter inspiration av Lodger Bunker och dom passar perfekt i alla fall ^^

Angående adapters till bilstolen så är det inte samma som till stora UJ, men det finns som passar med maxi cosi och akta graco. Barnvagnar.se som jag beställde min vagn ifrån skulle få in sådana under veckan eller nästa vecka! 

• mu

Det undrar jag med!
    Och om det finns universal regnskydd till sittdelen som passar bra så man slipper köpa ett svindyrt från UJ? 

• mu

Jag fick regnskydd till liggdelen med på köpet när jag beställde vagnen, så jag har ju iof ett tag på mig att fixa regnskydd till sittdelen, men jag ska kolla in bonti!

• mu
    Mållgan skrev 2010-09-01 14:44:57 följande:
    Åh äntligen en tråg om Swiften som verkar leva lite.. har försökt flera ggr men fått väldigt få svar.
    Vi väntar en prinsessa i nov och har efter mycket om och men bestämt oss för en Swift, jag tycker den verkar SÅ smidig och bra.
    Har bara oroat mig för; kan liggdelen bli för liten på slutet..? Eller är det bara om man får en enormt stort barn..?
    Någon som provat liggdelen?

mu; vad härligt att läsa och se att vagnen funkar till en fyraåring!! Har undrat så om den skulle bli för liten..
    Liggdelen ser väldigt liten ut, men jag har liksom svårt att föreställa mig hur snabbt en bebis blir stor, trots att det är mitt fjärde barn :S Men det återstår att se ^^

Och Loke, min 4-åring kanske är lite mindre än genomsnittet, men jag tror vagnen kommer räcka länge oavsett :) 
Svar på tråden Frågor kring; Mountain Buggy swift