Frokenferm skrev 2010-08-09 09:34:17 följande:
ja de får vi verkligen hoppas på :P ligger inte de nere på södertull? haha vilken tur du har :P själv kliver men upp 4.30 bara för att gå till tåget o sen vidare mot söderhamn där jag jobber :) jobbar på volvo lastvagnar som reservdelshanterare :) i dag blir nog ganska lungt ska få hem sambons kusinbarn :) så jag blir av med lite kläder med tanke på att ja inte lär bli mindre :P hihi hoppas du får en lika trevlig måndag som mig i regnrusket :)
Ingen bebis här inte.

Så det blir ett besök hos henne idag. Jag känner mig inte riktigt glad över det. Dock hinner det hända mycket på 8,5 timme.

Jag hittade efter att jag frågade barnmorskan om vart det låg när jag hämtade min journal i måndags. Specialmvc ligger på förlossningen, först ska man upp till förlossningen på plan 5 och sedan ner igen till plan 3 och gå en bit för att komma dit. Mkt krångligt må jag säga. Blev en hinnsvepning hos läkaren och nu har både proppen har släppt och sammandragningarna har byt karaktär. Så nu hoppas jag att något händer. Igår när sonen var med sin gudmor på furuvik så passade jag på att fixa i lägenheten så jag trodde det skulle dra igång inatt. Så ont som jag hade.
Oj, jobbar du i Söderhamn. Är du därifrån? Själv är jag därifrån men sedan jag flyttade därifrån kan jag nog räkna på fingrarna hur många gånger jag har varit där (båda händerna).
Hur mår du? Hoppas det går bra på jobbet och du inte blir allt för trött.
Ha en trevlig onsdag.