Eldila skrev 2010-08-04 13:26:01 följande:
Hej! Vi har bott i Gävle nu i 1 vecka, så jag har inte riktigt så stor koll på stan. Kanske bra att ha någon som kan den lite bättre än jag :P
Myran: Så kul! När är du beräknad? :)
Vart bor ni nånstans?
Vet ni nå bra öppna förskolor? :)
Hej!
Okej, vart bor ni någonstans? Själva bor vi i Andersberg och vi har bott här tidigare så det är skönt att vara tillbaka på samma gata som sist. Är beräknade den 23 augusti, men jag vet inte om det är förvärkar lr om det är så att det kanske ha startat. Jag har badat och tagit 2 panodil. Mensvärken i ryggen sitter kvar men sammandragningarna kommer oregelbundet. Men sonen födde jag på 7,5 timme när de väl startade tills han var ute. Får se om det blir barn inom de närmsta dagarna...
Den här i Andersberg är riktigt mysig vet jag, var dit någon gång med sonen innan vi flyttade från Gävle vilket vi gjorde när han var 3 månader. Dock öppnar inte dem förens v. 33.
Trevlig kväll!
Frokenferm skrev 2010-08-04 18:57:40 följande:
okej trivs ni änsålänge? haha ja de kan va skönt o veta de :P haha har ju turen att jag träffa sambon min i så pass tidigt skede o att han är lastbilschauför så har väl lärt mig ett o annat.. då jag inte har barn sen innan så vet ja inte om förskolar. men där i mot har jag fått höra ett de ska tydligten finnas både jätte bra dagmamma o skola i andersberg av en arbetskamrat.. vilket är ganska bra då ja själv bor i andersberg. men visst drömmen är väl att flytta till hus då man är uppväxt på landet o har två fyrbenta bebisar :) Vart bor du själv?
Jaha men ser där, du bor också i Andersberg. Vart i Andersberg då?