• karsu

08-vänner

En tråd för oss som vill lära känna och träffa nya människor. Här kan vi prata om vad vi vill, bestämma träffar, gnälla, ha kul, etc.

Alla är välkomna att haka på!

• Svar på tråden 08-vänner
  • Lindha82

Gör ett första avtryck i nya tråden:)

• Famlan

Andra platsen tar väl jag då

Nu blir det dags för sängen för min del..
    Hur det blir för min del i morgon vet jag inte än.. Kommer jag så ses vi vid spärrarna vid farsta centrum klockan 13..

• karsu

Famlan: Kanon! Jag hoppas ialla fall att du kommer! =) Hoppas vi ses!

• Hanniz84

hoppar in här jag med då... blev lite bortkommen i den andra, då jag inte kunde va lika aktiv som ni.. Obestämd

Isa <3
  • Lindha82

Jaa så var tråden i gång:) Ja Famlan, skulle vara roligt! Men 13.00 i morgon vid spärrarna blir super det, ska alldeles strax gå ocjh lägga mig jag med kommer nog sova håårt i natt känner jag på mig:)
    Hoppas det är fint väder då skulle man ju kunna inta en uteservering till lunch:)

• karsu

Hanniz: Välkommen igen. =) Ja, den var väldigt aktiv, på både gott och ont. Om du har tid imorgon kl 13 är du välkommen till Farsta då vi är några som ska ses.

• karsu

God natt!! Min sovande jour började för 30 minuter sedan. Sov gott!

• Belissima

God morgon tjejer

nyvaken och huvudvärk *jippie* dax att dricka en massa vatten nu tror jag. Ser ut som att solen kommer fram idag..vilken tur vi har.  Lillan sover fortfarande så får se hur länge hon sover. blir nog ingen vila innan vi ska iväg här så får hoppas hon håller god min men de brukar hon Glad

BF 10-10-10 / 7 maj -09
  • karsu
    Belissima skrev 2010-08-05 08:35:29 följande:
    God morgon tjejer

nyvaken och huvudvärk *jippie* dax att dricka en massa vatten nu tror jag. Ser ut som att solen kommer fram idag..vilken tur vi har.  Lillan sover fortfarande så får se hur länge hon sover. blir nog ingen vila innan vi ska iväg här så får hoppas hon håller god min men de brukar hon Glad
    God morgon!!

Själv ska jag snart hämta mitt troll på dagis! =)
Svar på tråden 08-vänner