• karsu

08-vänner

En tråd för oss som vill lära känna och träffa nya människor. Här kan vi prata om vad vi vill, bestämma träffar, gnälla, ha kul, etc.

Alla är välkomna att haka på!

• Svar på tråden 08-vänner
  • karsu

Spöke: Ja, det måste ta sin tid att åka ner dit va? Jag tycker det är segt nog att åka tåg hem till Bollnäs. Ha ha.

Bellissima; Ja, det är en hel del moln här nere...'Hoppas verkligen att vi slipper regn.

Famlan: Låter som en skön fredag även om jag inte är avundsjuk på packandet. =)

• spöke
    karsu skrev 2010-08-06 10:50:06 följande:
    Spöke: Ja, det måste ta sin tid att åka ner dit va? Jag tycker det är segt nog att åka tåg hem till Bollnäs. Ha ha.
    Ja, speciellt när man först måste åka ner till Kalmar för att komma över bron... och sennorrut igen ända upp till norra udden. Omväg! Tar 7 h.
  • karsu

Spöke: Bläh. Och buss är sååå tråkigt att åka. Åkte Malmö-Stockohlm en gång och det var en pinaminns jag.

• spöke
    karsu skrev 2010-08-06 11:03:22 följande:
    Spöke: Bläh. Och buss är sååå tråkigt att åka. Åkte Malmö-Stockohlm en gång och det var en pinaminns jag.
    Jag åkte Småland-Stockholm en gång och fick sitta jämte en unge i 6-års-åldern som åkte utan föräldrar. Hon pratade hela tiden och skulle ta på mina grejer med sina kladdiga händer. När hon äntligen blev trött och jag trodde att jag skulle få vila - ja, då bytte hon plats med sin utvilade tvillingsyster som tydligen suttit längre bak... och så var det igång igen. I 7 timmar... Skrikandes
  • karsu
    spöke skrev 2010-08-06 11:12:53 följande:
    Jag åkte Småland-Stockholm en gång och fick sitta jämte en unge i 6-års-åldern som åkte utan föräldrar. Hon pratade hela tiden och skulle ta på mina grejer med sina kladdiga händer. När hon äntligen blev trött och jag trodde att jag skulle få vila - ja, då bytte hon plats med sin utvilade tvillingsyster som tydligen suttit längre bak... och så var det igång igen. I 7 timmar... Skrikandes
    Ha ha. Låter som en dålig filmscen. =)
  • Nattis

Hej!
    Vilken mysig sida detta verkar vara.
    Provar att komma in i erat gäng och se om jag kan få lite nya vänner på detta sätt.
    MVH
    Nathalia

• spöke
    Nattis skrev 2010-08-06 11:28:01 följande:
    Hej!
    Vilken mysig sida detta verkar vara.
    Provar att komma in i erat gäng och se om jag kan få lite nya vänner på detta sätt.
    MVH
    Nathalia
    Hej hej! *vinkar*
    Vem är du?
  • Hanniz84

här är det riktigt skönt väder... fick med mej mannen på en morgonpromenad m barn o hund... så mysigt när man är hela familjen

jag hoppas det fina vädret håller i sej, för ikväll ska vi till ngr vänner o grilla i deras husvagn.. (är så krångligt med busiga barn på camping om dom inte kan va ute )

har ni bestämt ngn mer dejt?

jag kan vilken dag som helst nästa vecka.. utom måndag...

Isa <3
  • Hanniz84
    spöke skrev 2010-08-06 09:58:03 följande:
    Härligt med sol igen! Solig

Idag ska jag rulla ner mot Öland och två veckors semester. Trist att åka buss så länge bara...
    åhh, öland är så underbart!

vi va där för 2 sommrar sen, vill tillbaka... kanske får bli nästa sommar istället.

vi va o käkade på Lammet&Grisen.. ritkigt god mat!

var på öland ska ni vara?
    Isa <3
  • spöke
    Hanniz84 skrev 2010-08-06 11:38:51 följande:
    åhh, öland är så underbart!

vi va där för 2 sommrar sen, vill tillbaka... kanske får bli nästa sommar istället.

vi va o käkade på Lammet&Grisen.. ritkigt god mat!

var på öland ska ni vara?
    Javisst är Öland fint. Trivs så bra där.
    Vi ska faktiskt till Lammet & Grisen imorgon kväll och fira min lillebror. Det var mums sist vi var där, så jag har höga förväntningar även denna gång. Dock äter jag bara grisen... inte lammet. Lammen är mina vänner... och man kan ju inte äta sina vänner.
    Jag håller till på norra delen... Löttorp/Byxelkrok/Böda.
Svar på tråden 08-vänner