• Banshee Queen

Börjar känna mig riktigt dissad?

Känner mig lite kluven, är rätt så ny på FL och idag har det verkligen droppat in människor, främst män, som kollat in min pres. men väldigt få som lämnat en rad i gästboken, så nu börjar jag undra varför? Är det åldern, är det den lilla kroppsformen ni ser, är det föäldrabiten?

Ska jag ta detta personligt eller bara strunta i det?

• Svar på tråden Börjar känna mig riktigt dissad?
  • sär skriven

Förlåt... skojar du?

• Banshee Queen
    sär skriven skrev 2010-08-05 16:54:40 följande:
    Förlåt... skojar du?
    Gör jag? Obestämd
  • Squirrel Nutkin

Eftersom detta inte är en dejting-sajt så tycker jag verkligen inte att du ska känna dig dissad för att folk inte skriver i din gästbok! Visst det kan mycket väl vara så att män blir intresserade av presentationsbilden men sedan avviker på grund av ålder eller att du har barn, men som sagt så är ju detta inte en sajt menad för att finna en partner.

Life's a journey, not a destination
  • Banshee Queen
    Squirrel Nutkin skrev 2010-08-05 16:59:12 följande:
    Eftersom detta inte är en dejting-sajt så tycker jag verkligen inte att du ska känna dig dissad för att folk inte skriver i din gästbok! Visst det kan mycket väl vara så att män blir intresserade av presentationsbilden men sedan avviker på grund av ålder eller att du har barn, men som sagt så är ju detta inte en sajt menad för att finna en partner.
    Nej, det förstår jag, men jag undrar ändå varför så många struntar i att skriva något i gästboken, män som kvinnor, skulle inte det vara trevligare/roligare?
  • sär skriven
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 17:00:37 följande:
    Nej, det förstår jag, men jag undrar ändå varför så många struntar i att skriva något i gästboken, män som kvinnor, skulle inte det vara trevligare/roligare?
    Man brukar helt enkelt inte göra så. Det är ingen personlig diss mot dej, utan fungerar så. Om man tittar in på hundra profiler per dag kan man ju inte skriva till alla? Förmodligen har någon klickat in på dej för att kanske kolla var du bor, hur många barn du har eller av annan nyfikenhet. Men det är ingen dejtingsajt och fungerar inte som en sådan heller =0).
  • linjes

What?? haha det är inte många som orkar skriva i gästboken,jag gör det inte om det inte är nåt speciellt..

Är det dejting du är ute efter så finns det andra sidor för det

• Neko

Kanske för att de har läst något du skrivit i forumet och bara vill kolla vad du är för slags person så att de får ett ansikte eller livssituation till åsikterna. Kanske gör det det med alla de debatterar med och då känns det konstigt att skriva något i allas gästbok, kanske också att de inte har något att säga ^^

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Hahaha är du seriös?

• Jennie med ie

Nej du ska nog inte ta det personligt. Skulle man skriva nåt i gästboken varje gång man är inne hos nån skulle gästböckerna svämmas över med en massa krystade meningslösa bara-för-att-inlägg. Själv skulle jag nog stänga min presentation för allmänheten om alla skrev nåt stup i kvarten utan att ha nåt särskilt att säga...

Svar på tråden Börjar känna mig riktigt dissad?