Inlägg från: nirakkarlsson |Visa alla inlägg
  • nirakkarlsson

Jag är förvirrad HJÄLP!

Det är så här att jag å min man är skilda och har barnen varannan vecka..

Nu är det så här att jag har semester i 4 v. och min exman hade semester förra veckan och det är den enda veckan han har.

Nu till frågan, pappan kommer och hämtar barnen idag och det är hans kommande vecka nu..han jobbar nu och jag har semester så på måndag ska barnen på dagis är det tänkt och sen får dom vara lediga igen när dom kommer till mig.

MEN! nu nu skrek min MAMMA rakt ut att hur fan kan du lämna bort barnen när du är ledig och dom får lov att va på dagis 1 vecka?

Gör jag fel som låter dom vara med sin pappa nu när han jobbar?

Dom har vart lediga i 3 v redan.

Vad skulle NI ha gjort?

• Svar på tråden Jag är förvirrad HJÄLP!
  • nirakkarlsson

Snälla jag behöver råd och städ omgående

• nirakkarlsson
    nirakkarlsson skrev 2010-08-06 10:07:43 följande:
    Snälla jag behöver råd och städ omgående
    Stöd ska du det*
  • nirakkarlsson
    nirakkarlsson skrev 2010-08-06 10:12:44 följande:
    Stöd ska du det*
    Nu tror jag att jag har stav problem:-/ ska det stå***
  • nirakkarlsson
    Egensinnig skrev 2010-08-06 10:15:00 följande:

Nej är det pappans vecka så tycker jag att din tid är din egen. Du kan väl också behöva egentid? Och om de trivs på fsk så är det inget problem i mina ögon att de får vara där.
    Passa på och gör sådant du gillar och mår bra av så kan du ha en skön barnvecka nästa vecka igen. Njut av din ledighet!

Tack,men jag vet att det INTE kommer att bli så nu.. min mamma hon styr allt och får hon veta att jag har skickat iväg mina barn så blir hon tokig vi bor bara 5 min ifrån varandra(hon är psykisk sjuk) och jag har jätte respekt för henne tyvärr

• nirakkarlsson

han hade dom på sin semester vecka för jag tvingade honom att ha 1 v åtminstonde hemma med dom. Dom är 4 och 5 år gamla.

• nirakkarlsson

ja jag har ny kille jag med och jag vill faktiskt kunna träffa honom oxå å ha lite mys med. och jag behöver faktiktiskt träna denna vecka oxå..på min lediga tid.. annars finns det inte en suck att jag kan göra det med barnen hemma.

MEN min mamma kommer att bli galen,hur fan ska jag göra med henne? hon accpeterar inte att jag lämnar bort dem och att jag är självisk och bara "skiter" i mina barn för jag har bättre saker för mig...

Svar på tråden Jag är förvirrad HJÄLP!