Vad bjöd ni på efter dopet?
Vi ska döpa vår lilla tjej om ett par månader, men vi har lite svårt att lista ut vad man ska bjuda på efteråt. Vi har tänkt att vi vill bjuda på tårta men man ska väl ha något annat också? Vad bjöd ni på när ni hade dop?
Vi ska döpa vår lilla tjej om ett par månader, men vi har lite svårt att lista ut vad man ska bjuda på efteråt. Vi har tänkt att vi vill bjuda på tårta men man ska väl ha något annat också? Vad bjöd ni på när ni hade dop?
vi gjorde smörgåstårta, o sen tårta efter det..
men vill ni bara ha tårta m bulle/kaka är det minst lika rätt
Tårta och kakor funkar fint. Koka gärna lite varmkorv också om det är barn med så slipper dom sitta och vara hungriga och därmed kanske kinkiga. 
Pastasallad (bygg din egen-variant), bröd o sen lite fika (bullar o kakor).
först smörgåstårta o korv med bröd till barnen, sen fryst cheesecake med helgjord hallonsås.
Tårta, kakor och bullar/långpannefika. Blev väääldigt mycket. Hade räckt med bara tårtor och kaka
Vi beställde smörgåstårtor & så hade vi tårta efteråt. Så hade vi på båda barnens dop.
Vad smart att ha korv med bröd till barnen, det hade jag aldrig tänkt på innan. Pastasallad hade jag när jag fyllde 30 år och då visade det sig att bl a min sambos ena bror inte äter "kall mat" som sallader, smörgåstårta mm. Väldigt synd för annars hade det definitivt varit ett alternativ. Smörgåstårta är bland det godaste jag vet. Sambons mamma äter inte choklad heller som är en annan av mina favoriter. Kanske räcker med att servera 3-4 sorters kakor och sen tårta.?