• Anonym (problem)

kommer för fort

Har en underbar sambo på alla sätt men när vi har sex så kommer han på två minuter. Finns det något knep som gör att han inte kommer så fort?

• Svar på tråden kommer för fort
  • Anonym

Hade en kille i åtta år som var sådan. Vi testade ALLT. Krämer, stopp-tekniken, ha mycket sex, olika ställningar, prata om det, inte prata om det. ALLT som bara finns att testa.

Det blev aldrig bättre.

Sen gjorde vi slut och han träffade en ny tjej och berättade nyligen för mig att han ALDRIG hade det problemet med henne.

Så vad vill jag ha sagt? Jo, att det sitter i huvudet på killen och att det är DÄR ni ska jobba med det. Det är lättare sagt än gjort men det finns säkert KBT eller annan terapi för sånt.

Lycka till! Kram!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-08-08 20:23:54 följande:

Hade en kille i åtta år som var sådan. Vi testade ALLT. Krämer, stopp-tekniken, ha mycket sex, olika ställningar, prata om det, inte prata om det. ALLT som bara finns att testa.

Det blev aldrig bättre.

Sen gjorde vi slut och han träffade en ny tjej och berättade nyligen för mig att han ALDRIG hade det problemet med henne.

Så vad vill jag ha sagt? Jo, att det sitter i huvudet på killen och att det är DÄR ni ska jobba med det. Det är lättare sagt än gjort men det finns säkert KBT eller annan terapi för sånt.

Lycka till! Kram!

Eller så var du helt enkelt SÅÅÅÅÅÅ mycket sexigare än henne
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-08 20:31:49 följande:
    Eller så var du helt enkelt SÅÅÅÅÅÅ mycket sexigare än henne
    Klart jag var! Haha! Nä men det ligger faktiskt något i att han älskade mig och det gör han inte med henne, de är KK, så pressen på att göra mig nöjd var ju mycket högre. Men ändå;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-08 10:11:07 följande:
    Men den är ju ihoprullad? Om du kletar något på insidan av en kondom och sen rullar ihop den så hamnar det ju på utsidan också!
    Alltså, den är ihopprullad först och sedan har de duttat i en liten klick salva i toppen. Så det är bara toppen på snoppen som blir bedövad.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-08 20:23:54 följande:

Det blev aldrig bättre.

Lycka till! Kram!

håller med att detta sitter i skallen.. ibland går de fort å ibland tar det längre tid.. tänk inte för mycket på de..

tänkte samma sak med ett ex å oroa mig massa men sen när man träffa en ny så var detta problem borta..
    ge mannen massa komplimanger å uppmuntra honom till tänka på annat så han kan slappna av.
  • redstripe

Det skulle vara intressant att höra från fler som lyckats vända trenden, att komma för fort. Och inte bara förståsigpåare.

Mickey Knox, fungera kaffe och kondis för dig tex. ? 

• Anonym (oftare)

Bästa sättet är att ha sex oftare. Är det långt mellan gångerna så brinner det av direkt. Sen gäller det för killen att lära sig att hålla igen när det börjar närma sig.

• redstripe
    Anonym (oftare) skrev 2013-10-21 15:29:52 följande:
    Bästa sättet är att ha sex oftare. Är det långt mellan gångerna så brinner det av direkt. Sen gäller det för killen att lära sig att hålla igen när det börjar närma sig.
    1. Hur lär man som kille att hålla sig?
    2. Och hur gjorde du? 
  • Anonym (oftare)

1. Man känner när det börjar bli dax. Man slutar att jucka. Man man köra med fingrar/tunga eller något annat lämpligt på tjejen som inte stimulerar killen så mycket.

2. Vi hade sex oftare och då blir det naturligt att det inte går så fort. Kör man på för ofta så får man problem åt andra hållet att det inte går alls eller att man inte får stånd.

• Anonym (BBB)

Ska vi byta? Såå skönt när mannen kommer snabbt så man slipper det där trista juckandet.

• MickeyKnox
    redstripe skrev 2013-10-21 15:19:11 följande:
    Det skulle vara intressant att höra från fler som lyckats vända trenden, att komma för fort. Och inte bara förståsigpåare.

Mickey Knox, fungera kaffe och kondis för dig tex. ? 
    Ingen aning då jag både dricker kaffe och ligger lågt med träningen just nu.
    Har i dagsläget inga problem med att hålla liv i slangen.
    Men det är ju rätt logiskt att bra kondition ökar uthålligheten och det är ju allmän känt att koffein har negativ inverkan på huruvida man kan hålla igång eller inte.  
  • redstripe
    MickeyKnox skrev 2013-10-22 08:36:39 följande:
    Ingen aning då jag både dricker kaffe och ligger lågt med träningen just nu.
    Har i dagsläget inga problem med att hålla liv i slangen.
    Men det är ju rätt logiskt att bra kondition ökar uthålligheten och det är ju allmän känt att koffein har negativ inverkan på huruvida man kan hålla igång eller inte.  
    Jaså, det kände jag inte till, 
  • MickeyKnox
    redstripe skrev 2013-10-22 09:02:40 följande:
    Jaså, det kände jag inte till, 
    Now you know mate! :)
Svar på tråden kommer för fort