Tack för alla svar! Skönt att höra från fler som har likadant...
Jennypenny83: Tror tyvärr inte att min son skule gå med på att sitta i babysittern i 45 minuter... annars hade man ju kunnat testa det.
Skydiver: Angående den där specialersättningen så ammar jag så ersättning är inte aktuellt tyvärr. Annars hade jag testat det direkt! =) Vad jobbigt det måste varit för dig som hade två kräkisar!
Nilla1: Ja vi har några stora haklappar men de tar slut så fort, skulle behöva 30 till eller nåt =) Och ofta vrider han huvet åt sidan så kräket ändå hamnar över hela armen och där är ju inte haklappen. Hoppas att han slutar kräkas när han börjat äta vanlig mat, annars blir det ju superäckligt :)
Fjärilslarven: Ditt inlägg var igenkänning på hög nivå, exakt sådär har jag det också! Drygt att man måste vara på helspänn hela tiden.
Presens indikativ: Samma här, det är inte bara direkt efter maten utan kan komma 3 timmar senare också... precis när som helst :S Hade ju inte varit nån fara om han kräktes 2-3 ggr direkt efter maten och sen inget mer, hade ju varit underbart om det bara var så =)