• Keyrie

Tänk er en snygg kvinna/man, vilka kläder?

Vad tycker du är otroligt snyggt, sexigt på en man/kvinna?...Det ska vara full klädsel..Jag förstår ju att man tycker att det är sexigt med nakenhet och bara underkläder...Men om du ser människan på stan eller liknande!

• Svar på tråden Tänk er en snygg kvinna/man, vilka kläder?
  • Shorona

Lite rockiga kläder. Schysta jeans som är uppvikta ett hack nertill, någon rockig t-shirt och ett par snygga skor. Inga skateskor eller finskor.
    Detta på killar alltså.
    Men tjejer samma egentligen. Lite rockigt. Men kanske mer åt rockabillystuket. Iofs gärna på killar också....

• whiiiii

ååh.. ja.. jeans och någon snygg t-shirt.. lite rockigt . Det får gärna vara tatueringar med i bilden också :D Byxorna ska sitta ganska långt ner, men inte allt för långt ner ;) haha..

• viseversa

Min sambo är väktare och jag tycker hans jobbkläder är sexiga. Tycker även han är sexig i en viss svart tröja han har som gör att man tydligt ser alla hans ryggmuskler. Och till den har han ett par sjukt snygga jeans. Grrr!

• Shorona

Whiiii. Bra smak förutom byxhänget.

F ö så har min make den stilen så jag är ju ganska nöjd! Och så älskar jag hans arbetskläder också... Ibland varselkläder och ibland snygga arbetskläder från L. Brador.

Jag är en sjuk människa..!

• Tiffe

En välsittande kosty, skjorta och slips på en man

• whiiiii
    Shorona skrev 2010-08-08 10:51:15 följande:
    Whiiii. Bra smak förutom byxhänget.

F ö så har min make den stilen så jag är ju ganska nöjd! Och så älskar jag hans arbetskläder också... Ibland varselkläder och ibland snygga arbetskläder från L. Brador.

Jag är en sjuk människa..!
    Det ska vara lagom häng, inte byxorna uppdragna.. de ska sitta på höften eller strax ovanför :D Min sambo har också bra smak :D
  • Keyrie

Undra om det finns några killar som läser? Skulle vara kul o se vad dom säger..

• Magnus1
    Keyrie skrev 2010-08-08 15:02:03 följande:
    Undra om det finns några killar som läser? Skulle vara kul o se vad dom säger..
    Jag tycker det är snyggt när en kvinna har kjol eller klänning på sig och gärna nylonstrumpor och öppna skor på sommaren ...
  • FruT81

Jag gillar olika stilar på män men det här är favoriterna för tillfället...

- skjorta, cardigan uppvikta skortärmar över koftan gärna färgade (kornblå/röda) byxor eller

- kostym smal slips, ett par knappar öppen skjorta och väst eller

- rockig look med lätt uringad eller v ringad hals och slitna jeans

.....sen kan ju män i bara pyjamasbyxor vara urläckert......

• IsDimma

Inget slår ett par snygga, gärna svarta, mysbyxor. Helst inget till då men en tshirt får det väl bli på överkroppen då om det nu skulle vara full klädsel, svart, vit eller för den delen nu på sommaren gärna randig. Dock helst inga strumpor så jag får ett par fötter att pilla på

Svar på tråden Tänk er en snygg kvinna/man, vilka kläder?