• Keyrie

Tänk er en snygg kvinna/man, vilka kläder?

Vad tycker du är otroligt snyggt, sexigt på en man/kvinna?...Det ska vara full klädsel..Jag förstår ju att man tycker att det är sexigt med nakenhet och bara underkläder...Men om du ser människan på stan eller liknande!

• Svar på tråden Tänk er en snygg kvinna/man, vilka kläder?
  • Anonym (oh la la)

Kvinna: powersuit med kort kjol och nylonstrumpor, glasögon och dyr frisyr. Gärna nedstoppad 80tals blus i glansigt tyg. Shit, låter som en satkärring men det är sånna jag går igång på

Män går jag inte igång på tyvärr men killar jag tycker klär sig bra har ofta udda men eleganta plagg, snygga skjortor och pressveck.

Tyvärr har jag aldrig på mig något av ovanstående.

• Anonym (girlie)

För mig finns det två typer av "snygga män".

Den ena sorten är den där liksom modellsnygga och då ska han ha på sig typ chinos, pikétröja eller buttondownskjorta och en linnekavaj.

Den andra sorten är en lite "skitig" rocker, långhårig eller kalrakad, med svarta jeans, bandtröja och läderjacka.

Tjejer tycker jag inte är sexiga alls så vad de har på sig bryr jag mig inte mycket om :)

• AndromedaA

Skjorta, väst och kostymbyxor tycker jag man kommer långt med. En tjusig halsduk och ett par skinnhandskar på det. Hm, få se nu glänsande lackskor och ett uttråkat ansiktsuttryck. Möjligtvis någon jackett eller liknande. Bara det inte blir för alldagligt, och så måste det passa med byxorna och västen.

• Fletcher Reed

Någon nämnde "powersuit"??

Om personen i fråga då menar vad jag kallar en "businesswoman" så är jag helt med!!

Glasögon till med och gärna hästsvans. Då ligger jag som en bubblande pöl på golvet sedan

• Anonym (känslig)

Män: välskuren kostym, skjorta och gärna slips. Snygga gärna italienska skor.
    Kvinnor: figursydd men löst sittande knälång klänning, liten urringning. Några få centimeter klack.

Vissa män är också väldigt sexiga i blåställ eller uniform. Vissa, väldigt få faktiskt, kvinnor är sexiga i jeans.

• hundpuss

Mitt X hade en klädstil åt det rockiga hållet (jeans , tshirt och skinnjacka) och nu är det som det slagit över totalt i mitt huvud, och jag dras till raka motsatsen.
    I mina ögon finns inget sexgare än en man i skjorta! Behöver inte vara hela grejen med kostym o slips (eller jo, gärna det med haha) men skjorta, chinos och liknande.
    Välklädda män, mums säger jag bara

• Furie

Kille: Mörka jeans, gärna uppvikta nertill. Docs el grövre skor. Kedja. T-shirt el skjorta (INTE rutig). Håret ska vara mörkt/svart gärna långt eller rufsigt kortklippt (inte rakat)

Tjej: Klänning i pinup-stil a´la 50tal. Inte för överdrivet 50s med hår, klänning, tillbehör och hela köret utan bara klänningen. Gillar kontraster så gärna oborstat långt hår till och grövre skor här med. Hur snyggt det än är med snygga klackar är jag en sucker för kängor

• Mumin75

Jag svarar utefter vad jag gillar på min sambo nu eftersom det kan skilja ganska mycket mellan olika killar. En del killar kan vara skitsnygga i vissa kläder medans jag tycker att andra inte alls passar i samma. Hållning, kroppsform, utseende kan spela ganska stor roll för hur dom ser ut i kläderna.

Min sambo är som allra hetast i sina arbetarkläder... så otroligt sexig ... allra sexigast när han har enbart arbetarbyxorna med bar överkropp. "Tvingade" på honom dom för ett par veckor sedan när vi skulle ha sex , tyvärr gillade han det inte lika mycket som jag så det blir nog inga fler gånger...

Annars så föredrar jag honom i jeans och nån halvtajt t-shirt, han klär också väldigt bra i jeans och skjorta och han är otroligt snygg i sin skinnjacka, den är en av mina favoriter. Kostym är ok... finns dom som passar i det bättre.
    Svart, tajt, sexig klänning har jag också testat på honom men det var ingen höjdare

• Keyrie
    Mumin75 skrev 2010-08-10 00:01:45 följande:
    Jag svarar utefter vad jag gillar på min sambo nu eftersom det kan skilja ganska mycket mellan olika killar. En del killar kan vara skitsnygga i vissa kläder medans jag tycker att andra inte alls passar i samma. Hållning, kroppsform, utseende kan spela ganska stor roll för hur dom ser ut i kläderna.

Min sambo är som allra hetast i sina arbetarkläder... så otroligt sexig ... allra sexigast när han har enbart arbetarbyxorna med bar överkropp. "Tvingade" på honom dom för ett par veckor sedan när vi skulle ha sex , tyvärr gillade han det inte lika mycket som jag så det blir nog inga fler gånger...

Annars så föredrar jag honom i jeans och nån halvtajt t-shirt, han klär också väldigt bra i jeans och skjorta och han är otroligt snygg i sin skinnjacka, den är en av mina favoriter. Kostym är ok... finns dom som passar i det bättre.
    Svart, tajt, sexig klänning har jag också testat på honom men det var ingen höjdare
    Haha oki..Ja ja men man måste ju testa iallafall =)
Svar på tråden Tänk er en snygg kvinna/man, vilka kläder?