• Nea76

Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???

Spana in www.ingender.com finns nog svar på alla dina frågor där!!

ღ stolt tvillingmamma ღ
  • Nea76

Glömde...gå in på forumen och läs om "swaying"!! Det gör jag!!Glad

ღ stolt tvillingmamma ღ
  • Nea76
    Zarina har du kollat upp Microsort?? Det är inte så fasligt dyrt och går att göra på lite olika ställen i världen!!
    ღ stolt tvillingmamma ღ
  • Nea76

Haha Misan, du låter som mig för ett halvår sedan. Som tur är har min karl gått med på en till.. men vi har ju "bara" två. Eftersom du har tre pojkar funderar jag såklart på NÄR ni hade sex...var det nära ÄL tro? Ursäkta intima frågor. Själv siktar jag på att ha sex 4-2 dagar innan ÄL och kanske ommer jag försöka sänka mitt ph oxå eftesrom det sägs kunna gynna tjejerna. Glad Prova kan man ju alltid!!

ღ stolt tvillingmamma ღ
  • Nea76
    Misan: Haha...det är precis som jag...har hoppats på att nån rackare smugit före...men hittills har jag inte haft nån lycka än. Jag hoppas vi kör skarpt nästa månad.

Se till att ha sex ofta så det kan finnas lite spermier kvar i röret...Flört tills nästa gång ni kör avbrutet.

Så kul att ni har tvillingar, när kom de i barnaskaran? Blir inte sambon din lite nervös för twins igen? Det är min,...
    ღ stolt tvillingmamma ღ
Svar på tråden Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???