• Zarina

Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???

Tycker personligen det är urlöjligt att det ska vara så jä*la tabubelagt! För mig är det totalt självklart att jag helst av allt sku villa ha både en pojke och en flicka!! Har redan bestämt att när verkstan med nummer två börjas ska vi nog försöka med alla knep som finns att få det andra könet! Jag kan inte förstå varför man inte skulle vilka ha både könen, om man fick välja! Lika självklart är givetvis att även om barn nr 2 också blir en pojke/flicka så älskar man barnet inte mindre! Men jag har alltid drömt om att ha båda, kommer nog att skaffa 3 barn oberoende så hoppas jag har tur! Om alla 3 är samma kön kanske till och med ett 4e kunde övervägas. Könsbetonad abort tror jag nog jag aldrig sku kunna göra tex, men om forskningen någon gång hittar på ett sätt att avgöra könet så skulle jag nog tycka det vore bra och intressant!

• Zarina

Nix har aldrig hört! Ska kolla på skoj! Men som sagt väntar jag första barnet nu, så det är många år kvar tills vi gör ett försök med tvåan, och trean blir sedan "avgörande" om de två första är samma kön Tungan ute

Svar på tråden Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???