• Aprilfrun

Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???

Klart att man älskar det barn man får oavsett kön!! Men oj, vad jag skulle bli glad om jag fick en liten flicka, efter att ha tre underbara pojkar!Skrattande Det är väl inget konstigt med det!

Just nu är det dock inte aktuellt med bebis hos oss, tyvärr Gråter. JAG längtar mig fördärvad, men min man är just nu av annan åsikt, så jag hoppas ju på ett litet "misstag" Flört

Tror jag ska försöka med förförelsekonster innan ägglossning nästa gång.

• Aprilfrun

Mina! Ser att du oxå e stolt tvillingmamma!! Jag med!!Skrattande Japp, runt ägglossningen... Jag försökte "förföra" mannen några dagar före den här gången, men tja vi kör ju med avbrutna samlag så jag hoppas en liten förtrupp av tjejspermier hann smita iväg!Flört

• Aprilfrun

Hej Mina!

Vi fick först en son 2001 och sen kom tvillingarna (på naturlig väg) 2004, när storebror var 2år4månader.

Min man (  lyckligt gifta sen 13 år tillbaka Hjärta  ) är inte speciellt orolig för att det ska bli två stycken igen. Det gick så bra sist. Graviditeten och bebistiden var så gott som problemfria. Men visst ny bil måste vi ju skaffa i.s.f. SkrattandeSjälv skulle jag nästan bli lite snopen med bara en bebis, samtidigt som det skulle vara skönt också....Vi får se vad framtiden för med sig...

Lycka till!

Svar på tråden Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???